⏪ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) اظهار داشت: جانبازان گرانقدر ایام عمر، جوانی و اعضای جسم خویش را جهت حراست از کیان نظام و کشور اهدا نموده و قدردان مقام عظمای ولایت هستند و در استمرار پایه آرمان های انقلاب در دوران جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و تحریم های ناجوانمردانه که فشار زیادی تحمیل می گردد، کوشا می باشند.

✅ وی افزود: طرح آزادسازی اقتصادی بلندمدت بوده و تلاطم آن در بازار از جمله کشاورزی خود را نشان داده و می دهد و مدیریت آن از طریق خلوص، صمیمیت، برادری، ایستادگی، همراهی و از خود گذشتگی میسر می باشد. این روحیه در دوران دفاع مقدس در بین رزمندگان حاکم بود و به جهت همین امر شهدا و جانبازان عزیز که به شرف شان افتخار می کنیم، در مقابل دشمن ایستادگی کرده و از تصاحب خاک و ناموس جلوگیری بعمل آوردند.

✅ محمدی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های موثر ائمه جمعه منطقه از روند شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان کرد: ما غیر از نوکری برای خانواده های شهدا و جانبازان شان و جایگاهی برای خویش قائل نیستیم. جنگ دشمن در دوران دفاع مقدس بصورت فیزیکی، رو در رو و با آتش گلوله بوده و در حال حاضر ترکیبی- هیبریدی می باشد. مسیر و منهاج، ولایت بوده و بصیرت و پیش بینی، لازمه وضعیت موجود می باشد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: در وضعیت فعلی که محدودیت منابع و بحران آب ناشی از قهر طبیعت، شرکت را تهدید می کند، با روحیه جهادی سرمایه گذاری های عمرانی را جهت توسعه شرکت با برنامه ریزی و همت دسته جمعی پیش بُرده و به منظور احیای این بنگاه اقتصادی برای تامین امنیت غذایی کشور نهایت تلاش خویش را بکار می بندیم.

✅ اسداله محسن زاده، عضو هیئت مدیره شرکت خاطر نشان ساخت: شان، رتبه و جایگاه جانباز بایستی حفظ و رعایت شود. آنان در دوران دفاع مقدس که به معنای واقعی کلمه، جنگ بود، معمولاً جوان و کم سن و سال بوده و بسیاری از آنان اعضای بدن خویش را در راه دفاع از حریم مملکت و ولایت از دست دادند. همگی آنها در آن زمان داوطلبانه راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل شده و هم اکنون نیز پشتیبان نظام، ولایت و انقلاب هستند.

✅ حجت الاسلام والمسلمین طالبی، امام جمعه جعفرآباد ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت تصریح نمود: مدیرعامل شرکت اعتقاد خاصی به مسائل انقلابی و فرهنگی داشته و این موضوع را در اولویت قرار داده است که جای تقدیر و تشکر دارد. قبلاً فعالیت های انقلابی در حاشیه قرار داشت. این در حالیست که این امر زیربنا و در اولویت تمام امور است. موفقیت در مجموعه تولیدی به سبب پرداختن به مسائل انقلابی و فرهنگی حتمی است.

✅ وی اضافه کرد: آسیب های اجتماعی، طلاق و اختلافات قومی و خانوادگی در جامعه بیداد کرده و یکسری مشکلاتی منجر به فروپاشی نظام خانواده ها شده است. طلاق ویروس جامعه بوده و بزه های اجتماعی سرمنشا آن می باشد. محبوب ترین بنیان در نزد خداوند خانواده بوده و گرامی ترین نشست ها نشست زوجین است.

✅ امام جمعه جعفرآباد تصریح نمود: در دوران دفاع مقدس یکسری انسان های جوانمرد، رشید و مومن جان خویش را در کف دست گرفته و با لبیک گویی به فرمان حضرت امام (ره) از تمامیت نظام با تمام وجود دفاع کردند. هم اکنون جانبازان بدلیل خسارت های جسمانی مصائب و دشواری های زیادی را در طول ماه ها و سالیان متمادی تحمل می کنند. و بدلیل تحمل محدودیت ها و فشارها مقام جانباز بالاتر از شهدا است.

در مقابل بسیجیان را ندارند. به همین منظور از طریق دشمن سازی مدت های مدیدی بر روی ساخته و پرداخته نمودن داعش سرمایه گذاری کرده و به میدان فرستادند که در انتها به لطف مجاهدت شهدای مدافع حرم و سردار شهید قاسم سلیمانی توطئه مزبور خنثی شد.

✅ فرمانده نیروی مقاومت بسیج ناحیه شهرستان پارساباد مغان بیان کرد: اغتشاشات اخیر برای انقلاب اسلامی یک حجامت بود و در حال حاضر فضا به لطف خداوند متعال تغییر یافته و روحیه پایمردی و ایستادگی مردم ارتقا یافته است و حضور حداکثری شان در صحنه های مختلف همچنان مستدام و چشمگیر می باشد که نمونه بارز آن مراسمات انقلابی، دینی و ملی است.

✅ بهروز فخیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد مغان گفت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ولایی و انقلابی بوده و کمافی السابق در این مسیر گام برمی دارد. در زمان مدیریت ایشان اجرای برنامه های جهادی و فرهنگی زیادی را از سوی وی شاهد بوده و هستیم که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

✅ وی اضافه کرد: نامگذاری روز جانباز به مناسبت خاصی بوده و مختص به علمدار کربلا یعنی حضرت ابوالفضل العباس (ع) می باشد. آن حضرت با عدم پذیرش امان نامه شمر ملعون نهایت اخلاص اش را به امامت و ولایت به اثبات رساند. بنابراین انتخاب سالروز ولادت ایشان بعنوان روز جانباز بایستی از جنبه ها و زوایای مختلفی بررسی و مورد کنکاش قرار گیرد.

✅ فخیمی عنوان نمود: جانبازان در دوران دفاع مقدس از سر خلوص نیت در جبهه های جنگ حاضر شده و با تمام وجود از ایران عزیز دفاع کردند و در حال حاضر نیز آسیب های وارده را با مرارت های بسیاری تحمل می کنند. آنان بخاطر اشتغال و یا وام مسکن سینه خویش را در مقابل گلوله های آتشین دشمن سپر ننموده بودند و هم اکنون نیز هر اقدامی جهت خدمت به آنان اعم از خدمات پزشکی و درمانی صورت پذیرد، در برابر اوج ایثارگری های آنان ارزشی ندارد.

✅ لازم بذکر است، در این مراسم یکی از جانبازان شاغل در شرکت به نمایندگی از این قشر ضمن سخنانی به بیان مسائل و مشکلات پرداخت. در پایان با اعطای لوح سپاس از جانبازان شاغل در این بنگاه اقتصادی تجلیل بعمل آمد.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan