✅ در بعثت همه پیامبران، اهداف الهی بزرگی وجود داشته که در رأس آنها توحید و سپس تزکیه و تعلیم انسان‌ها، استقرار عدالت و ایجاد حیات طیبه به معنای رشد و شکوفایی عقل و علم، آرامش روحی، آسایش مادی، امنیت محیط زندگی، رفاه و شادکامی و بالاتر از همه تکامل معنوی بشر است. «مقام معظم رهبری»

✅ حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ع) بعنوان آخرین پیام آور وحی 13 سال قبل از هجرت در 27 رجب به پیامبری مبعوث و از آن زمان به مدت 23 سال برای رهایی مردم از بت پرستی، خرافه گرایی و جاهلیت مجاهدت نمود. ایشان که رحمت للعالمین می باشد، در عمر گهربار خویش جامعه بدوی شبه جزیره عربستان را با تعلیمات الهی خویش متحول و نظمی جدید برپا کرد و به مصداق «ستاره‌ای بدرخشید و ماهِ مجلس شد/ دل رمیده ما را انیس و مونس شد»، مهر و عطوفت را به اخلاقی حسنه در جامعه جاهلی عربستان تبدیل و در بطن و متن زندگی ساکنان شبه جزیره حجاز جاری نمود.

✅ ایشان که در دوران 13 ساله پس از بعثت در مکه توسط سران قریش مورد انواع آزار و اذیت قرار گرفته بود، پس از فتح شهر زادگاه خویش دستور داد، کسی به احدی دست درازی نکرده و تعرضی به جان، مال و ناموس حتی دشمنانش نکند و با این کار به معنای واقعی کلمه اسوه حسنه ای در زمان خود و در اعصار و قرون بعد تا قیام قیامت برای همه مسلمین و آزادگان جهان گردید.

✅ اینجانب بدینوسیله ضمن گرامیداشت بعثت حضرت رسول اکرم (ص) مبعوث شدن آن حضرت به نبوت را به همه مسلمانان جهان در اقصا نقاط جهان خصوصاً پرسنل شریف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan