⏪ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت وفات حضرت زینب (س) مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود اندرزگو، فرزند شهید اندرزگو برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امو بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیرمقدم به خطیب مراسم اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه رهبری امام امت، ملت بزرگ ایران اسلامی، روحانیت، علما و همه آحاد مردم همیشه در صحنه از ارس تا خلیج فارس اتفاق افتاد. بقول حضرت امام (ره) انقلاب ما معجزه قرن بود و مقام معظم رهبری نیز با تمام توان در مقابل ظلم و جور ایستادگی کرده اند. پایداری نظام به برکت روحانیت، جانفشانی های ملت، وحدت، همدلی، اخوت، برادری، گذشت و ایثارگری های بزرگان مان بوده است.

✅ وی افزود: برای شناخت هر چه بهتر باید سرنوشت شهید اندرزگو و کتاب های استاد مطهری را مطالعه نمائیم و لازم است، افتخار کنیم که در مکتب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظ الله تعالی)، شهید اندرزگو و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

✅ محمدی بیان کرد: در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان روحیه جهادی حاکم بوده و در طول دو سال گذشته اقدامات زیادی برای احیای آن انجام گرفته است که قسمت عمده آنها افتتاح و در حال بهره برداری است. طرح های دیگری همچون نهالستان، مرکز تغذیه دام، جایگاه توسعه زیرساخت دامپروری و صنوبرکاری با تخصیص اعتبار بالغ بر 80 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد. ما کار، نماز، احترام به همدیگر، تولید، مقاومت و مبارزه با دشمن را ارزش می دانیم.

✅ حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود اندرزگو گفت: بنا به فرمایش حضرت امام (ره) نیمی از انقلاب متعلق به شهید اندرزگو است. مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری شان فرمودند که اگر شهید اندرزگو زنده بود، الان ایشان سر جای من نشسته بودند. در میان افرادی که برای پیروزی انقلاب زحمت کشیدند، افراد معدودی کار چریکی کردند که شهید اندرزگو یکی از آنان بود. وی مبارزاتش را از سال 1343 بدنبال لایحه کاپیتولاسیون شروع کرده و تا 15 سال شاه و ساواک از دستگیری ایشان ناتوان بودند. شاه برای سر ایشان 60 میلیون تومان جایزه تعیین کرده بود.

✅ وی تصریح نمود: با اعمال قدرت آمریکا کاپیتولاسیون هنوز هم در بسیاری از کشورها اجرا می گردد که ژاپن یکی از آنها است. کشور مذکور بعد از جنگ جهانی دوم فاقد ارتش بوده و چنانچه سرباز آمریکایی به زن ژاپنی تعرض بکند، دادگاه های محل وقوع جرم حق رسیدگی به جنایت را نداشته و بایستی در دادگاه های آمریکا رسیدگی شود. سیاست آمریکا این است که سلطه خود را به طرق مختلف اعمال کند.

✅ حجت الاسلام دکتر اندرزگو تاکید کرد: در بیان عمق دیکتاتوری شاه همین بس که پدر و پسر در داخل خانواده عکس و رساله حضرت امام خمینی (ره) را از ترس اینکه یکی آن دیگری را لو بدهد، مخفی می کردند. در حال حاضر برخی ها آزادانه انتقاد می کنند.آزادی موجود به برکت انقلاب و نظام است و انشاالله پرچم انقلاب بدست مقام معظم رهبری به صاحب اصلی اش، حضرت ولیعصر (عج) برسد.

✅ لازم بذکر است، در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین جعفرزاده، امام جمعه اصلاندوز؛ سرهنگ پیرجاهد، فرمانده سپاه پارساباد؛ مهندس هادی، رئیس هلال احمر شهرستان پارساباد و جمعی از مدیران امورات مختلف و روحانیت معظم شرکت نیز حضور داشت؛ شهزاد هنری، مداح اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی پرداخته و در پایان با خرما و حلوا از حضار پذیرایی بعمل آمد.


✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan