⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان در حاشیه جلسه هماهنگی و اجرایی کردن طرح تولید قراردادی دام سنگین و سبک که در محل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با حضور محسن سلامی، مدیرعامل و جعفری، معاون بازرگانی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور؛ دکتر شریف، رئیس مرکز اصلاح نژاد دام کشور و قاسم محمدی، مدیرعامل و منصور کریمی، مدیر مجتمع دامپروری شرکت کشت و صنعت مغان برگزار شد، اظهار داشت: مصمم به اجرای هر دو طرح تولید قراردادی دام سنگین و سبک هستیم. این بنگاه اقتصادی برای تولید قراردادی گوشت جهت پرواربندی 100 هزار راس دام سبک و 10 هزار راس دام سنگین انتخاب شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت افزود: ما با سرعت بی مثال جهادی اجرای قرارداد و تحویل گوساله و گوشت به شرکت پشتیبانی امور دام استان اردبیل را آغاز کرده ایم که جا دارد از هماهنگی و مدیریت جهادی دکتر سلامی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور و همکارانشان در استان اردبیل به جهت تامین بموقع نهاده های دامی تقدیر و تشکر نمایم.

✅ محمدی ضمن بیان اینکه ظرفیت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فراملّی و قد و قواره آن برداشتن گام های بس بزرگ است، چنین بیان کرد: طرح دام سبک نیز در دست پیگیری است و به لطف الهی مصمّم به اجرای آن هستیم تا دستور دکتر ساداتی نژاد، وزیر محترم جهاد کشاورزی و مهندس دماوندی نژاد، معاون امور دام وزارتخانه عملیاتی شده و جامه عمل بپوشد. امروز تمامی همکاران من بر خود می بالند، کارهای سترگ و بس بزرگی به سرانجام می رسانند و ما همه خوشحالیم که امروز آحاد ملت عزیز و بزرگ ایران از تولیدات و خدمات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بهره مندند.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: در طرح موسوم به تسهیل گری 4 نقطه از ایران بعنوان قطب تولید قراردادی گوشت در نظر گرفته شده است که این بنگاه اقتصادی بعنوان یکی از این چهار قطب و سرقطب شمالغرب کشور انتخاب گردیده و عملیات اجرایی پرواربندی دام سبک در فاز اول با 30 هزار راس آغاز و با اجرای فازهای دوم و سوم تعداد گله گوسفندی شرکت به میزان 100 هزار راس ارتقا خواهد یافت.

✅ وی تصریح نمود: با تامین نهاده دامی از سوی اتحادیه دامداران استان اردبیل 10 هزار راس نیز دام سنگین پرواربندی شده و برای تنظیم بازار گوشت کشور راساً توسط خود شرکت و یا از طریق تحویل به شرکت پشتیبانی دام کشور در بازار هدف عرضه خواهد شد. در صورت فقدان کشش بازار، شرکت مغان این مجوز را از مراجع ذیصلاح اخذ کرده است که به خارج کشور صادر کند. افزون بر این در صورت عدم تحقق هر سه مورد، دام ها جهت ذخیره استراتژیک گوشت کشور تحویل شرکت پشتیبانی دام کشور خواهد شد.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan