⏪ حجت الاسلام طالبی، امام جمعه جعفرآباد به همراه سرهنگ محمد بیگ زاده، فرمانده سپاه؛ یعقوب ندایی، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از ریش سفیدان شهر جعفرآباد با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: روحانیت از مظلوم ترین اقشار جامعه بوده و تلاش شبانه روزی آنان در بسط و نشر معارف اسلامی شایسته تقدیر می باشد و باید بیش از اینها آنان را قدر بدانیم.

✅ وی با اشاره به برگزاری صد و دهمین جلسه هیئت مدیره شرکت افزود: کشاورزی دانش بنیان و صادرات محور بایستی در راس کارهای این بنگاه اقتصادی قرار داشته و بینش و کار جهادی را با عمل به افزایش تولید و بهره وری به اثبات برسانیم. کارگاه های فنی زیادی در شرکت سالهاست که تعطیل شده و یا بصورت معیوب فعالیت می نماید و در نظر داریم با احیای آنها در جهت اوج و بالندگی شرکت اقدام کنیم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: این بنگاه اقتصادی در زمان هایی با 92 هزار راس گوسفند به فعالیت می پرداخت که در مقطعی از چرخه تولید خارج گردید و ما جهت تامین بخشی از نیاز کشور به گوشت قرمز درصدد احیای آن بوده و با توسعه آن به سطح 50 الی 100 هزار راس ضمن کاستن از وابستگی کشور به سایرین ایجاد اشتغال مولد و پایدار را هدفگذاری و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: نگاه جهادی حلال بسیاری از مشکلات بوده و از این طریق می توان مسائل متنابه موجود را یکی پس از دیگری از میان برداشت. رضایت خدا و مردم در گرو کار جهادی بوده و در این امر بن بستی وجود ندارد.

✅ حجت الاسلام طالبی، امام جمعه جعفرآباد بیان داشت: کارهای زیادی وجود دارد که از سالیان قبل بر زمین مانده و به سرانجام نرسیده است ولی با حضور مدیرعامل کاری و جهادی در شرکت مغان امیدهای فراوانی خصوصاً در بین قشر جوان ایجاد شده است. مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان فردی مخلص و انقلابی بوده و حرکت های آغاز شده در خصوص رشد و توسعه این بنگاه عظیم ملی بیانگر این امر می باشد که به معنای واقعی کلمه اهل کار و عمل جهادی بوده و شایسته مسندهایی بزرگتر است.

✅ وی اضافه نمود: دین مبین اسلام در گریه بر مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خدمت به خلق الله خلاصه می شود. وظیفه همگان خصوصاً مسئولین حل مشکلات جامعه در ابعاد مختلف بوده و مسندهای اعتباری دنیوی نیز برای رفع دغدغه های عمومی مردم و خدمت به آنان می باشد.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan