⏪ حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله سوار؛ حکم اله کیانی، شهردار بیله سوار؛ ایرج کارگر و بهرام انامی، اعضای شورای شهر بیله سوار با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: کار فاخر فرهنگی در هر نهادی لازم و ضروری بوده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر کارهای فرهنگی بایستی توجه بیش از پیش به این امر انجام بگیرد و همه علما و اندیشمندان در کارهای فرهنگی پیشقدم شده و مردمی عمل بکنند.

✅ وی افزود: مدیران باید در بکارگیری نیروهای فنی و کاربلد کوشا باشند تا این شرکت بتواند عقب ماندگی های گذشته را جبران نموده و در جهت سودآوری و ثروت سازی عمل نماید. این امر به بهره وری هر چه بیشتر شرکت و رفع مشکلات اعتباری، سرمایه گذاری های عمرانی و تجهیز بیش از پیش امکانات آن یاری خواهد رساند.

✅ محمدی چنین بیان کرد: این بنگاه اقتصادی زمانی با داشتن 63 هزار هکتار مساحت و امکانات وسیع مادی و کمک های دولتی می توانست، روی پای خود بایستد و به معنای واقعی کلمه همچون نگینی ارزشمند در سطح جهان جزو برندهای جهانی بدرخشد که متاسفانه بتدریج رو به افول نهاد. بعد از قرارگیری زیر شمول اصل 44 همچون ممانعت تسهیلات بانکی، اخذ تضامین، سپردن وثیقه، سرمایه گذاری دولتی و اجرای پروژه های مشارکتی 

این شرکت فرسوده گردیده است. به همین منظور برای جبران بخشی از کاستی های موجود با اجرای پروژه های عمرانی در قسمت های مختلف و همچنین اتخاذ تمهیدات برای بهره وری و افزایش راندمان خصوصاً در زمینه تولید محصولات کشاورزی و دامپروری روند سراشیبی شرکت مغان در طول دو سال گذشته متوقف شده و دوران ثبات، آرامش و رو به بالندگی را طی می کند.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: برای افزایش طول دوره بهره برداری کارخانه قند مغان علاوه بر کاشت چغندر قند در شرکت، قراردادهای کشت با زارعین منطقه و سایر شهرستان های استان اردبیل منعقد گردیده و افزون بر آن اکیپ هایی جهت خرید محصول مزبور در نقاط مختلف کشور بویژه شمالغرب مشغول فعالیت هستند.

✅ وی بیان داشت: توزیع گسترده محصولات تولیدی هر شرکت و سازمان تولیدکننده و دسترسی سهل و آسان مشتریان به آن در کوتاه ترین زمان و مکان ممکن به فروش هر چه بیشتر آن کمک نموده و به همین منظور فروشگاه های زنجیره ای شرکت جهت عرضه محصولات تولیدی در شهرهای بیله سوار، پارساباد و نقاط مختلف استان راه اندازی خواهد شد.

✅ حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله سوار گفت: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان از نیروهای ولایی و انقلابی با سوابق درخشان در پست های قبلی بوده و به ارائه خدمات ماندگار در سمت های پیشین اقدام نموده است و امیدوارم، همانگونه که پیش از این موفق بوده است، در این بنگاه اقتصادی نیز منشا اثرات خیر باشد.

✅ وی اضافه نمود: فرهنگ جزو لاینفک جامعه امروزی بوده و شرکت کشت و صنعت مغان نیز در دوره جدید به امور فرهنگی و اجتماعی اهمیت زیادی قائل است و اقدامات زیادی جهت بسط و گسترش مسائل فرهنگی انجام داده و می دهد.

✅ حجت الاسلام عزیزی ضمن پیشنهاد راه اندازی باغ وحش، باغ پرندگان، شیلات، پرورش گاومیش و اسب گفت: اقدامات جهادی زیادی جهت توسعه شرکت کشت و صنعت مغان در طول دو سال گذشته انجام گرفته که این امر در رشد و بالندگی آن تاثیر قابل توجهی داشته است. اخیراً شاهدیم که در زمینه آبیاری زیرسطحی نیز پیگیری هایی بعمل آمده و اجرای 100 هکتار بصورت پایلوت در شرکت صورت خواهد پذیرفت. تداوم چنین کارهایی که حسنه باقیات محسوب می شود، در بهره وری روزافزون این مجتمع عظیم ملی موثر بوده و به افزایش راندمان منجر خواهد شد.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان


تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan