⏪ مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن بیان اینکه نظام جامع آموزشی تهیه و تفاهمنامه فیمابین شرکت کشت و صنعت مغان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای احیا گردد، اظهار داشت: بایستی پادمان های آموزشی راه اندازی شود و کارگاه های تعطیل شده شرکت راه اندازی و تبدیل به وورک شاپ گردد. ما در حوزه گروه های مهارت افزایی حِرَف ضعف داریم و تقویت آنها لازم و ضروری است.

✅ وی افزود: آموزش حلقه مفقوده مهارت افزایی در شرکت مغان بوده و ما اهتمام ویژه ای جهت آموزش و ارتقای مهارت داریم و با توجه به تفاهمنامه منعقده مابین شرکت کشت و صنعت مغان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای به جد پیگیر برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل هستیم. این دوره ها هم در زمینه تربیت مربی و هم در خصوص آموزش کارکنان انجام خواهد گرفت و برای جامه عمل پوشیدن این برنامه در نظر داریم، نهایت تعامل و همکاری را با سازمان فنی و حرفه ای کشور بعمل آوریم.

✅ قدیر پسندی، معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت چنین بیان کرد: علاوه بر فعالیت های اقتصادی و تولیدی الگوسازی، ترویج و آموزش از جمله وظایف حاکمیتی شرکت کشت و صنعت مغان است. پیش از این کارشناسان ناظر جذب شده به وزارت جهاد کشاورزی، در طول 6 ماه در این بنگاه اقتصادی آموزش و دوره های لازم را کسب کرده و مشغول بکار می شدند.

✅ وی گفت: ما نیاز به فراگیری آموزش، یادگیری و ترویج داریم. قبلاً همکاری های خوبی مابین مرکز آموزش فنی و حرفه ای و شرکت کشت و صنعت مغان وجود داشت که متاسفانه دو- سه سال است که این همکاری ها قطع شده و انشاالله در دوره جدید شاهد تعامل دوباره این دو سازمان در حوزه آموزش و تعلّم خواهیم بود.

✅ رحیم یونسی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های رئیس سابق هیئت مدیره و مدیرعامل فعلی شرکت مغان در خصوص دپارتمان های کشاورزی تصریح نمود: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان در بحث آموزش و توانمندسازی پرسنل نظر ویژه ای داشته و انتظار داریم علاوه بر دوره های مهارت افزایی برای شاغلین همکاری های آموزشی در حوزه های مختلف نیز توسعه بیابد.
...

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان