⏪ مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پارساباد مغان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار امام جمعه جعفرآباد نیز حضور داشت.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک انتصاب دکتر نوری بعنوان رئیس دادگستری شهرستان پارساباد اظهار داشت: ما قبل از اینکه مسئول باشیم، باید با کار جهادی خودارزیابی کنیم. مسئولیت ها موقتی بوده و آنچه که بیش از همه اهمیت دارد، شناخت به وظیفه و تلاش هر چه بیشتر برای تقلیل مسائل و دغدغه ها در جامعه است.

✅ وی افزود: شرکت کشت و صنعت مغان نزدیک 3 هزار نیرو دارد و جهت ترمیم حقوق دریافتی با مصوبه هیئت مدیره به پرسنل فاقد حق جذب 20 درصد فوق العاده بازار کار اعطا نمودیم. شکایت از خبرنگاران ممنوع شده و در این راستا نظام جامع اطلاع رسانی را تهیه نموده و شورای اطلاع رسانی را راه اندازی خواهیم کرد. با برگزاری جلسات صبحگاهی از ساعت 6 صبح در 9 امور تولیدی از بیشتر نقاط این بنگاه اقتصادی بازدید بعمل آورده و سرکشی نموده ایم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: منشور صیانت و خدمت جهادی در حال تدوین بوده و بر اساس این منشور به تولید، سرمایه گذاری و خدمت به کشور و توسعه و بالندگی شرکت مغان اقدام خواهیم کرد. قانون فصل الخطاب بوده و انتظار داریم، تمامی ارگان ها و ادارات در تامین امنیت غذایی کشور از ما حمایت های قانونی را بعمل آورند.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: مدیریت بحران آب در این مرحله حساس تاریخی مهم بوده و هم اکنون بخشی از مزارع از نظر آب در مشکل هستند. با استفاده از موتورهای پمپ خریداری شده از ته مانده آب کانال ها به نحو احسن بهره برداری می شود و جهت حل پاره ای از مشکلات در نظر داریم، طی چند روز آینده نسبت به خریداری پمپ های جدید نیز اقدام کنیم.

✅ وی تصریح نمود: در آینده نزدیک برای اجرای پروژه آبیاری زیرسطحی در 1200 هکتار از اراضی شرکت قرارداد خواهیم بست. در راستای دستور رئیس جمهور محترم و پیگیری وزیر محترم جهاد کشاورزی در 1000 هکتار از زمین های شرکت بصورت بلاعوض و رایگان اجرای عملیات آبیاری زیرسطحی آغاز خواهد شد که 200 هکتار دیگر از محل منابع داخلی شرکت اجرایی خواهد شد.
...

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان