جلسه کارگروه مقابله با کم آبی با حضور دکتر قاسم محمدی، مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: ما باید پیچ های بسیار خطرناک اجتماعی، اقتصادی، انتزاعی و ذهنی را مدیریت کرده و بعنوان یک سرباز لحظه به لحظه کارها را پیگیری بکنیم.

 وی افزود: بحران دامنگیر شده در خصوص آب، مسبوق به سابقه بوده و بایستی پیش بینی های لازمه در این مورد انجام گردیده و تمهیدات لازمه در این حوزه اتخاذ می شد که اگر این امر صورت می گرفت، شدت بحران تا این حد نبود.

 مدیرعامل شرکت تاکید نمود: باید مکاتبات، مراودات و ارتباطات حضوری و غیرحضوری با مراجع ذیصلاح از قبیل وزیر، مدیرعامل آب منطقه ای و سایر مسئولین از قبیل نماینده منطقه و فرماندار شهرستان پارساباد انجام و ریز خواسته ها را بصورت دقیق از آنها پیگیری بکنیم.

 قاسم محمدی چنین ادامه داد: باید خط مشی مالی تهیه گردیده و برای اجرای آن بصورت زمان بندی شده برنامه ریزی شود.

 قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت ضمن عرض تبریک به دکتر قاسم محمدی، مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت مغان گفت: در وضعیت موجود از قطره- قطره آب باید به نحو احسن استفاده بکنیم تا از این بحران بتوانیم عبور نماییم. علاوه بر آن برای تخصیص حقابه شرکت رایزنی های لازمه را انجام بدهیم.

 حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت ضمن عرض تبریک به دکتر قاسم محمدی اظهار نمود: حوزه های زراعت و باغ بزرگترین چالش را در خصوص آب داشته و مشکل جدی در این زمینه وجود دارد و باید با مدیریت این موضوع از بحران فعلی عبور بکنیم. برای حل ریشه ای این امر باید به سیستم های نوین آبیاری روی آورده و از مراجع ذیربط به جد پیگیری بکنیم که تسهیلات پرداختی برای کشاورزان به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز تخصیص یابد.

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان