به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش مراسم معنوی و روح بخش قرائت زیارت عاشورا با حضور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل، رئیس، اعضای هیئت مدیره، مدیران و پرسنل شرکت در محل نماز خانه اداره مرکزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حجت الاسلام اکبر اکبری، نماینده ولایت فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: قیام حضرت امام حسین (ع) برای همیشه تاریخ در قلب و روح عموم آزادگان جهان زنده بوده و مایه خیزش معنوی می باشد. قیام سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت نمونه بارز امر به معروف و نهی از منکر بوده و برای اصلاح امت اسلامی انجام گرفته است و این حرکت الهام بخش بسیاری از نهضت ها در سیر زمان می باشد.

وی افزود: امام حسین (ع) و یاران باوفایش با شهادت مظلومانه خویش در دشت خونین کربلا درخت پرثمر اسلام را با خون مبارک شان آبیاری کرده و ثابت نمودند که خون بر شمشیر پیروز است. آن حضرت (ع) کشتی نجات بوده و هر کس وارد آن شود، سعادت ابدی را با خود به همراه خواهد داشت. نور هدایت سومین امام شیعیان در زمان ما نیز مستدام و پاینده است.

لازم بذکر است که بعد از قرائت زیارت عاشورا مداحی و تعزیه خوانی توسط شهزاد هنری، مداح اهل بیت عصمت و طهارت انجام گردیده و در پایان از حضار با صرف صبحانه پذیرایی شد.

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان