مسئول تامین مالی شرکت های بزرگ بانک کشاورزی ایران با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم گویی اظهار داشت: مدیریت مستقر دولتی از بدو استقرار در این بنگاه اقتصادی که از 15/10/1399 انجام گرفت، بر بهره وری و سوددهی تاکید کرده و تمام برنامه های خویش را در این مسیر هدف گذاری نموده است. با توجه به نقش اساسی نهاده ها در زراعت، تامین بموقع آن از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفته و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ گردید و با مدیریت مصرف آنها در زمان و مکان مناسب همراه با استانداردهای علمی و کارشناسی استفاده از آن ارتقای میزان بهره وری و افزایش راندمان محصولات کشاورزی را در پی داشت.

✅ وی افزود: سال اول استقرار هیئت مدیره دولتی در زمان تحویل گیری شرکت از بخش خصوصی عملیات کاشت انجام شده بود و ما با تامین بموقع نهاده ها و مدیریت مصرف آنها توانستیم در تولید محصولات مختلف 30 الی 40 درصد افزایش راندمان داشته باشیم که این امر در سال زراعی 1401- 1400 در سایه تلاش مدیریت، کارشناسان و کارگران زحمتکش شرکت تداوم یافته و به رکورد باورنکردنی در زمینه تولید گندم، جو، کلزا و چغندر قند دست پیدا کردیم که نه تنها در مقایسه با عملکرد بخش خصوصی بلکه در طول تاریخ تاسیس این بنگاه تولیدی از سال 1353 تاکنون بی سابقه بوده است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان تصریح کرد: با توجه به اینکه خدمات رفاهی ارائه شده به پرسنل شریف شرکت از قبیل پرداخت بموقع حقوق ها، تخصیص حق جذب 20 درصدی به افراد فاقد فوق العاده بازار کار، اعطای کمک هزینه معیشتی نقدی و غیرنقدی در مناسبت های ملی و مذهبی در ارتقای روحیه کاری موثر بوده است، جهت تداوم این حمایت ها از پرسنل خواستار ارائه خدمات بیشتر و ارائه تسهیلات بانکی به آنان هستیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: بانک کشاورزی دارای ظرفیت های فوق العاده ای بوده و سرمایه گذاری این بانک در این بنگاه اقتصادی از خواسته های ما می باشد. سرمایه گذاری ها می تواند به بالندگی بیش از پیش شرکت کمک نموده و به ایجاد اشتغال جدید، پایدار و مولد یاری کند.

✅ وی تاکید کرد: سرمایه گذاری ها به تکمیل هر چه بیشتر زنجیره تولید کمک نموده و به زنجیره ارزش برای صادرات منجر می گردد. ما در حال حاضر در دوران ثبات و آرامش بوده و در مدار تولید قرار گرفته ایم و برای تداوم آن نیاز به حمایت های بیش از پیش نهادها و دستگاه ها داریم.

✅ محمدرضا محمدی، مسئول تامین مالی شرکت های بزرگ بانک کشاورزی ایران اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت مغان با توجه به گستردگی آن، یکپارچه بودن اراضی، تعدد حوزه های فعالیت و میزان بالای نیروی فنی و غیرفنی شاغل در آن دارای ظرفیت های بالایی می باشد که سرمایه گذاری های عمرانی انجام گرفته برای توسعه شرکت از محل منابع داخلی در رشد آن موثرتر بوده است. صنایع تکمیلی و تبدیلی نیز از جمله حوزه هایی است که سرمایه گذاری در آن چشمگیر بوده و تداوم آن به ایجاد اشتغال جدید منجر می شود.

✅ وی چنین بیان نمود: تلاش های هیئت مدیره بعد از واگذاری به عینه قابل لمس بوده و تحول اساسی را در شرکت سبب شده است. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین مشتری بانک کشاورزی در منطقه بوده و این بانک آماده همکاری های تنگاتنگ با شرکت مغان، بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل می باشد.

✅ لازم بذکر است که جواد عارفی، مسئول سامانه های بانکداری بانک کشاورزی ایران؛ طهماسب قلی زاده، معاون امور مشتریان و بانکداری عمومی و عادل محمدی، معاون اعتباری و بانکداری شرکتی استان اردبیل نیز در این جلسه حضور داشتند.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان