⏪ اولین جلسه کمیته بهره وری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور اسداله محسن زاده، مدیر عامل و حسن نظیفی، عضو محترم هیئت مدیره و معاون کشاورزی، دامپروری، فنی و صنعتی شرکت و اعضاء در محل مهمانسرای پایین شهرک تشکیل گردید.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن¬زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) از زحمات و تلاش¬های همکاران محترم در افزایش بهره وری واقعی در واحد¬های تولیدی تقدیر و تشکر نموده و افزود: با توجه به کوشش شبانه روزی مدیریت، کارشناسان و کارگران این بنگاه اقتصادی در افزایش تولید با استعانت از پروردگار متعال برای انگیزش بیشتر پرسنل حق بهره وری پرداخت خواهد شد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: برای پایداری و ثبات در تولید مطلوب باید کمیته بهره وری تشکیل می گردید که با پیگیری این کمیته راه اندازی و آغاز بکار نمود. با توجه به اینکه موضوع بهره¬وری در برنامه پنج ساله ششم توسعه و جزء 2 بند «و» تبصره 18 در قانون بودجه سال 1401 نیز تکلیف شده است، اهمیت بالایی برای شرکت دارد. وی ضمن مرور اجمالی بر تعاریف، انواع، چرخه، سیستم¬های اندازه گیری و عوامل موثر در بهره وری پرداخت.

✅ محسن زاده درخصوص افزایش عملکرد تولیدات شرکت با بیان اینکه افزایش عملکرد جز با برنامه ریزی مناسب و دقیق، همدلی و همکاری کارکنان ستادی و عملیاتی میسر نمی¬شود، با تشریح اهداف کمیته بهره-وری سیاست گذاری، مسئله محور بودن و ارائه راهکار برای افزایش عملکرد را لازم دانسته و بر لزوم تدوین آیین نامه کمیته بهره وری تاکید کرد.

✅ وی با بیان اینکه این بنگاه اقتصادی در مسیر مطلوب حرکت می¬کند، یادآور شد: هدف شرکت علاوه بر حفظ افزایش عملکرد تولیدات، ارتقاء آن نیز می¬باشد و باید کلیه برنامه ریزی ها در این مسیر بصورت جهادی باشد. کمیته بهره وری می¬تواند، نقش اساسی در رفع کمبودها و مشکلات ایفاء نماید.

✅ شایان ذکر است کمیته بهره وری برای اولین بار به صورت رسمی و با ابلاغ به اعضاء در شرکت فعالیت خود را شروع کرده است.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان