⏪ جلسه کمیته برنامه ریزی و شورای مدیران در مورخه 3 مرداد 1401 با حضور مدیرعامل، رئیس، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم مهندس عظیم سرداری، از پرسنل زحمتکش شرکت اظهار داشت: با توجه به اتفاق اخیر باید بحث HSE را جدی تر گرفته و با تقویت ایمنی کار، امورات را پیش ببریم.

✅ وی ضمن تصریح نمودن این موضوع که با توجه به ثبات و آرامشی که در شرکت حاکم است و براساس پیشرفت در عملکرد، رکورد زنی و افزایش بی‌سابقه تولیدات در طول تاریخ شرکت به گفته عالی ترین مقام وزارتخانه (وزیر محترم جهاد کشاورزی) هیچگونه تغییراتی در هیئت مدیره و مدیریت شرکت کشت و صنعت مغان نخواهد بود تاکید کرد که کارها با قوت و قدرت تمام ادامه یابد، افزود: تولید و درآمد شرکت بهبود یافته است و ما با تمام قوا بدون حواشی به تلاش های خود ادامه داده و همچنان به رکوردزنی ها و افزایش راندمان ادامه خواهیم داد. تمام مساعی ما بر این است؛ بنا به عهدی که داریم، با کوشش شبانه روزی پرسنل زحمتکش شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این بنگاه تولیدی را به روزهای اوج خود برگردانیم که خوشبختانه این امر با رکوردزنی در افزایش راندمان تولید محقق شده است.

✅ محسن زاده چنین بیان کرد: در سایه تصمیمات هیئت مدیره نهاده ها بموقع تامین گردیده و خوشبختانه تصمیمات اتخاذ شده نیز در موعد مقرر به نحو احسن اجرایی شد. امسال در خصوص تولید چغندر قند نیز بالای 50 تن در هر هکتار تولید داریم که سال گذشته 33 تن در واحد سطح بوده است. این امر نشان دهنده این است که ما در تمامی زمینه ها با افزایش راندمان به کار و فعالیت ادامه داده و برنامه ریزی های انجام یافته با سختکوشی به تولید افزون تر دست خواهیم یافت. در همین راستا باید تمامی نیازهای خود را بصورت علمی و دقیق مشخص نموده و نسبت به حل آنها اقدام لازم را انجام دهیم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تاکید بر بهداشت روانی گفت: علیرغم محدودیت هایی که در خصوص اخذ تسهیلات برای شرکت داریم، ضریب مکانیزاسیون شرکت افزایش یافته است و ما باید نسبت به تهیه بروزترین ابزارها و تکنولوژی ها اقدام نموده و آنها را در این بنگاه اقتصادی بکار ببریم تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر و ثبت رکوردهای جدید در سطح ملّی بشویم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین اظهار نمود: در طول 18 ماه گذشته با همدلی، هماهنگی در هیئت مدیره و کار تیمی صورت پذیرفته اقدامات جهادی انجام گرفته است که مورد تایید نهادهای اجرایی و حتی نظارتی می باشد،ضمن رد حرف های شایعه سازان که آرامش شرکت را نمیخواهند افزود. مشی ما مشی رهبری است و کار جهادی و جوان گرایی مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد. حرکت ما در این بنگاه تولیدی، انقلابی است که پشت بند آن فلسفه جهاد و تلاش شبانه روزی می باشد.

✅ وی با بیان اینکه خوشبختانه افزایش حقوق پرسنل برای آنان راضی کننده بوده و بموقع نیز پرداخت می شود، افزود: ما آبروی خود و سابقه چندین ساله مان را در شرکت مغان به امتحان و آزمون گذاشته ایم. اعضای هیئت مدیره برای پیگیری کارها شبانه روزی در جاده های اردبیل و تهران در تکاپو بوده و از حق و حقوق پرسنل و شرکت دفاع می کنند. برای همین هیچکس حق ندارد، بدون اطلاع در خصوص شرکت داوری نماید

✅ محمدی در پایان تاکید نمود: در برنامه ریزی ها 5 رکن وجود دارد که هدف گذاری، منابع، ارزیابی، اجرا و ثبات از این جمله اند. شرکت کشت و صنعت مغان سیاسی عمل نکرده و جهادی عمل می نماید و با مشورت کارها را پیش می برد. تمام سعی و تلاش ما بر این است که نظام جامع شرکت را در اسرع وقت تدوین و اجرایی کنیم.

✅ لازم بذکر است که قدیر پسندی عضو هیئت مدیره ( معاون مالی، اداری و بازرگانی) و حسن نظیفی عضوهیئت مدیره (معاون کشاورزی، دامپروری و صنعتی) شرکت ضمن ارائه گزارش در حوزه کاری خود تذکرات و پیشنهادات لازم را اظهار داشته و بر روند رو به رشد کارها تاکید کردند و همچنین مدیر امور زراعت از طریق اسلاید، تصاویر و جداول روند افزایش تولید و عملیات اعمال شده در مزارع را شرح دادند. در پایان مدیران امورات مختلف مشکلات و مسائل مربوط به حوزه کاری را مطرح نموده و موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم نیز از طرف مدیرعامل صادر گردید.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان