⏪ همایش بزرگ خانوادگی طلایه داران تبلیغ و جهادگران عرصه تبیین ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل به مناسبت یکم تیر ماه، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در آمفی تئاتر شهرک شهید آیت الله غفاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور مدیرعامل شرکت، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه شهرستان پارساباد و طلاب استان اردبیل برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم به محضر حضار و میهمانان اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و تبلیغات اسلامی هر دو در راستای تامین غذا فعالیت و حرکت می نمایند. با این تفاوت که این بنگاه تولیدی در جهت تامین غذای جسمی و مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی برای تامین نیازهای معنوی مردم کوشش می کنند.

✅ وی افزود: مطالعات ایجاد شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از دهه چهل شروع و در سال 53 با 63 هزار هکتار ثبت شده است. در حال حاضر این بنگاه اقتصادی با 24 هزار هکتار اراضی ناخالص فعالیت می نماید که از بین 20 هزار هکتار اراضی خالص 18 هزار هکتار آن زراعی و 2 هزار هکتار آن باغی بوده و حدود 650 هزار تن انواع محصولات کشاورزی، باغی، دامی و صنعتی تولید می کند.

✅ محسن زاده چنین بیان کرد: از بدو آغاز به فعالیت هیئت مدیره دولتی مستقر در شرکت با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط مدیریت و تلاش کارشناسان و کارگران زحمتکش در حوزه های مختلف زراعی و دامی با افزایش راندمان مواجه بوده ایم. این امر در سال زراعی 1399-1400 و همچنین در سال زراعی جاری اتفاق افتاده و ثبات و آرامش در شرکت حکمفرماست.

✅ حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارساباد مغان گفت: منبر، محراب و مسجد پایگاه اصلی برای تبلیغ دینی بوده و افزون بر آن باید با فعالیت های میدانی نیز نسبت به تبلیغ شعائر دینی خصوصاً حوزه حجاب و عفاف اقدام لازم صورت پذیرد. در حال حاضر به لحاظ بی مبالاتی فرهنگی قبح بسیاری از مسائل ریخته شده و باید با امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح فرهنگی گام های محکمی برداشته شود.

✅ حجت الاسلام جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن بیان اینکه فلسفه برگزاری جلسات، تجدید عهد با امام زمان (عج) است، اظهار نمود: تبلیغ دینی متمایز و متفاوت با تبلیغات مرسوم جهانی می باشد. در دنیای کنونی امروز تمام همت اصحاب رسانه بر این متمرکز شده است که پیام مورد نظر خویش را فارغ از درستی یا نادرستی و باطل یا حق بودن آن در سراسر گیتی منتشر نماید. آنان تمام تلاش خود را برای استضعاف فکری جوامع که خطرناک تر از استضعاف اقتصادی است، بکار گرفته اند.

✅ حجت الاسلام محمدیان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان پارساباد مغان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مبلغان در شهرستان پارساباد مغان خاطر نشان کرد: امید است اعمال، رضایت امام زمان (عج) را فراهم کرده و مورد قبول حق واقع گردد.

✅ لازم بذکر است در این همایش برنامه های متنوعی اعم از مسابقه، اجرای نمایش طنز و اجرای تواشیح توسط نونهالان به مورد اجرا گذاشته شد. در پایان از فعالان این عرصه در سطح استان تجلیل بعمل آمد.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان