✅ بی شک حضرت امام خمینی (ره) از جمله شخصیت های بلند مرتبه ای است که بزرگترین نقش را نه تنها در تاریخ معاصر داشته است بلکه رهبری پرصلابت ایشان از قیام 15 خرداد 1342 تا پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران الهام بخش حرکت ها و نهضت های بیداری در خاورمیانه و حتی قلب اروپا و آمریکا بوده است. بنیانگذار انقلاب با هدایت تاریخ ساز خویش در براندازی رژیم منحوس 2500 ساله شاهنشاهی نظمی نوین مبتنی بر اصول و مبانی شریعت و همچنین دخالت دادن مردم در تصمیمات سیاسی در سوق الجیشی ترین نقطه جهان بوجود آورد.

✅ ملت ایران از دیرباز که اسلام از شبه جزیره حجاز سر برآورد، با لبیک گویی به دین نجات بخش آخرین فرستاده خدا، حضرت محمد (ص) قرآن را بعنوان کتاب راه گستر آسمانی پذیرفته و بسوی کعبه نماز گذارده اند. این امر همواره در طول دوران سیاه طاغوت مغفول مانده و در برخی از موارد به آن بی احترامی نیز شده است و افزون بر آن حکام در طول تاریخ به رای و نظر عامه در اداره جامعه بی توجه بوده اند. نظام سیاسی برآمده از انقلاب خمینی کبیر (ره) با تلفیق جمهوریت و اسلامیت نظمی نوین تعریف نمود که هر دو را کنار هم داشته باشد. اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه بعنوان ستون و خیمه انقلاب همواره نجات بخش نظام از فتنه های دژخیمان و بدخواهان در طول چهار دهه گذشته بوده و در حال حاضر که بعد از رحلت جانسوز حضرت امام (ره) در 14 خرداد 1368 سکانداری کشتی انقلاب در دستان باکفایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظ الله تعالی هدایتگری می گردد، علیرغم توطئه های روزافزون بدخواهان این نظام روز به روز بالنده تر و پویاتر از قبل به راه پرفروغ خویش ادامه می دهد.

✅ اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و شهادت شهدای قیام پانزده خرداد 1342 را خدمت همه شیفتگان اسلام و انقلاب در جای- جای جهان علی الخصوص پرسنل انقلابی و ولایت مدار شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.


اسداله محسن زاده
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان