⏪ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: با تلاش مدیریت، کارشناسان و کارگران زحمتکش راندمان تولید در حوزه های مختلف اعم از محصولات استراتژیک همچون گندم، جو، چغندر قند و کلزا محقق شده و امسال نیز امیدواریم نسبت به سال گذشته راندمان تولید افزایش قابل توجهی داشته باشد. همچنین افزایش حدود 3 هزار راسی تعداد دام ها و ارتقای میزان تولید شیر خام از 160 تن به 230 تن در روز از دیگر موفقیت هایی است که با اتکا به آنها علاوه بر پرداخت بموقع حقوق و کمک هزینه معیشتی به پرسنل در مناسبت های مختلف بیش از 65 میلیارد تومان نیز با استفاده از منابع داخلی برای نوسازی این بنگاه اقتصادی سرمایه گذاری انجام یافته است. در حال حاضر شرکت از آرامش و ثبات برخوردار است که این امر مرهون همدلی و همکاری نیروی انسانی و مدیریت می باشد.

✅ وی افزود: این بنگاه اقتصادی علاوه بر فعالیت های تولیدی به مسئولیت های اجتماعی خویش واقف بوده و از برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز حمایت های لازمه را بعمل می آورد. برگزاری یادواره شهدای کارگری شرکت، برگزاری رزمایش کمک مومنانه و حمایت از تیم های ورزشی از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگی- ورزشی انجام گرفته است.

✅ در ادامه قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: در شرایطی که کشور با تحریم های ناجوانمردانه روبروست، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان همانند جبهه ای است که کار در آن مصداق جهاد اقتصادی می باشد. امانتی که دست ماست، سالم هست و اعضای هیئت مدیره در کنار کوشش برای تامین امنیت غذایی کشور با برگزاری جلسات متعدد در هیئت مدیره و تصویب بسته های اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام داده است. ما بعنوان سربازان کوچک ولایت ارادت ویژه ای به ساحت مقدس خاندان نبوت داریم و داوطلبانه در ساخت و توسعه صحن ها و حرم های مطهر ائمه معصومین (ع) مشارکت خواهیم داشت.

✅ حجت الاسلام ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل چنین بیان نمود: احساس بنده این هست که به سبب مدیریت علمی در هزینه و نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت مغان موفقیت های خوبی را در جهت درآمدزایی و سرمایه گذاری داشته است. خوشبختانه خبرهای خوبی از رشد و توسعه این بنگاه تولیدی به گوش می رسد که مایه خوشحالی و افتخار برای همه ساکنین منطقه و استان است.

✅ اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل تصریح کرد: 1000 متر مربع از بازسازی عتبات در کربلای معلا مختص استان ولایی اردبیل می باشد و با توجه به فعالیت برجسته این استان در سال 1399 در بین ستادهای بازسازی عتبات به رتبه دوم دست یافته است.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان