⏪ با حضور اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان؛ سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و حبیب ابراهیم پور، مدیرکل پارک علم و فناوری استان اردبیل تفاهمنامه تاسیس و راه اندازی پردیس علم و فناوری به امضای طرفین رسید.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال بنام «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و تاکید معظم له در این خصوص اقدامات دانش بنیان و حمایت از آن جزو اولویت های کاری ما بوده و انعقاد تفاهمنامه مزبور گامی در جهت رشد و شکوفایی شرکت و منطقه خواهد بود.

✅ وی افزود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان انعقاد تفاهمنامه های همکاری دوجانبه و چندجانبه را برای پیشبرد بهتر امور سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده است و به همین منظور پیش از این نیز تفاهمنامه هایی با مراکز علمی، دانشگاه ها و سازمان های مختلف داخلی و خارجی منعقد نموده است.

✅ سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل چنین بیان کرد: عقد قرارداد تأسیس پردیس علم‌وفناوری در کشت و صنعت مغان، گامی بزرگ و آغازین برای پیشرفت کشاورزی نوین در استان اردبیل است.

✅ وی خاطر نشان نمود: با توجه به تدوین افق مجموعه‌ کشت و صنعت و دامپروری مغان، انتظار می‌رود که این مجموعه در عرصه کشاورزی نوین و پیشرفته، پیشگام کشاورزی استان اردبیل و منطقه باشد و در مسیر تولید محصولات با ارزش، ثروت‌آفرین، هدفمند و استراتژیک حرکت کند.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان