⏪ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در همایش تجار، بازرگانان و شرکت های برند داخلی با هیئت اقتصادی کشور کنیا حضور یافت.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت اظهار داشت: به دعوت موسسه شاخص از تجار، بازرگانان و شرکت های برند داخلی ایران گردهمایی شرکت های ایرانی با هیئت اقتصادی کشور کنیا در محل سالن الماس هتل پارسیان آزادی برگزار شد. در این همایش که مسئولیت آن را میز آفریقای وزارت امور خارجه در موسسه شاخص بعهده داشت؛ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به نمایندگی از بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل به ایراد سخن پرداخت.

✅ وی ضمن خوشامدگویی به هیئت اقتصادی کنیا و برگزارکنندگان این همایش اقتصادی و توسعه ای گفت: ما یکی از شرکت های بزرگ، مهم و یکی از بنگاه های عظیم تولیدی، کشاورزی، دامپروری، باغی و صنایع تبدیلی در ایران و منطقه خاور میانه بوده و بالغ بر 600 هزار تن محصولات کشاورزی را در بازارهای ایران و جهان تولید و عرضه می کنیم.

✅ محمدی ظرفیت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را یک ظرفیت فراملّی خواند و گفت: ما با قریب به 3 هزار نفر پرسنل خدوم، قدردان، زحمتکش و ماهر و مدیریت پویا در شرکت در حوزه های کشاورزی، باغی، زراعی و دامی و با 5 کارخانه قند، لبنیات، رب، روغن کشی و پروسس میوه قریب به 5 هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم که 3 هزار نفر آن مستقیم و بقیه غیرمستقیم هستند، را مدیریت کرده و اعلام آمادگی می کنیم که محصولات خود را در قالب برند مغانه در اختیار متقاضیان قرار دهیم. الحمدلله شرکت در حال تثبیت بوده و یک دوران خوب مدیریتی را سپری می کند و ما می توانیم علاوه بر صادرات کالاها و محصولات مان خدمات فنی و مهندسی خود را در اختیار کشور دوست کنیا و سایر ممالک از جمله کشورهای اورآسیا و قفقاز قرار دهیم. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بر اساس همین توانمندی های مهندسی، کشاورزی و اقتصادی مدلی هست که علاوه بر اینکه محصول و کالای تمام شده بویژه در حوزه باغات و شیرخشک تحویل می دهد، حتی قادر است خدمات مهندسی و کشاورزی را هم ارائه نماید.

✅ عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان گفت: بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل علیرغم دولتی بودن، ریالی از منابع دولتی در بودجه استفاده نمی کند و تا به امروز نه تنها تسهیلاتی از لحاظ بانکی استفاده نکرده، بلکه تسهیلات باقیمانده از دوران دولتی و بخش خصوصی را هم با بانک های محترم عامل تسویه حساب کرده است. ما امروز با تکیه بر توانایی ها و منابع داخلی در حال اصلاح و توسعه سرمایه گذاری های جدید در حوزه دامپروری، آبیاری تحت فشار و برندسازی از جمله در کشاورزی دانش بنیان در حوزه نهال، بذر و کشت نشایی بعنوان یک مدل در کشاورزی ایران و سایر نقاط بوده و افزون بر استفاده از توانمندی ها، تجارب و دستاوردهای سایر کشورها متقابلاً حاضریم، خدمات قابل توجهی را در اختیارشان قرار بدهیم.

✅ قاسم محمدی از هیئت کنیا و میز کنیای وزارت امور خارجه و موسسه شاخص برای بازدید از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دعوت بعمل آورد.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان کرد: ما در سال 1399 بالغ بر 16 میلیارد تومان حقوق پرداخت می کردیم و در سال 1400 با اعمال حق جذب و سایر مشوقات 27 میلیارد تومان حقوق می دادیم. امسال نیز باید بالغ بر 45 میلیارد تومان در ماه حقوق پرداخت کنیم. حقوق ماه فروردین ماه آماده است و در سایر ماه ها مشکلی نخواهیم داشت.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان