⏪ عملیات اجرایی پروژه بازسازی و لکه گیری آسفالت جاده های مواصلاتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان توسط امور فنی و عمرانی شرکت آغاز شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: یکی از مهمترین تصمیمات مدیریت شرکت در اواخر روزهای سال گذشته، آغاز پروژه بازسازی و لکه گیری جاده مواصلاتی شرکت از سه راهی پارس آباد- بیله سوار تا ورودی شهرک شهید آیت الله غفاری، خیابان های آسفالته داخل شهرک و بخشی از جاده پروژه بود.


✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: شاخص ترین فعالیت های این عملیات مضاف بر مرمت جاده های مذکور نوسازی و تعریض شانه های شنی جهت ایمن سازی از لحاظ راهنمایی و رانندگی بوده که از اواخر سال گذشته آغاز شده و تا الان ادامه دارد و بارزترین مشخصه قوت آن خودکفایی در امر تولید آسفالت و مصالح و پیشبرد کلیه امورات مهندسی توسط پرسنل خود شرکت است. با تکمیل این پروژه که با همت مدیریت و عوامل امور فنی و عمرانی نوسازی جاده های مورد نظر بزودی تکمیل می گردد، در آینده نه چندان دور شاهد مرتفع شدن کلیه ایرادات جاده ای و خرابی هایی باشیم که در سنوات گذشته به دلایل مختلف از جمله حفاری های مربوط به عملیات گازرسانی به شهرک، ایجاد گشته بود.

✅ وی چنین بیان کرد: این جاده به دلیل حجم بالای تولیدات کشاورزی، دامی، باغی و صنعتی از پررفت و آمدترین جاده های منطقه بوده و لزوم مرمت و تعریض شانه های شنی از مدت ها پیش احساس می شد که با پیگیری های ا انجام گرفته، عملیات اجرایی آن آغاز شده است. مرمت، نوسازی و اصلاح جاده های مواصلاتی این بنگاه اقتصادی علاوه بر تسریع و تسهیل عبور و مرور وسایط نقلیه سبک و سنگین به کاهش تلفات جانی و مادی در این جاده منتهی خواهد شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان