⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل و قدیر پسندی عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن بازدید از مجتمع باغات میوه شرکت در جریان چگونگی روند اجرایی کارها قرار گرفتند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده اظهار داشت: در طول چندین دهه گذشته توجه خاصی به مجتمع باغات میوه شرکت نشده و بزرگترین مجتمع باغی کشور که یکی از بروزترین و مدرن ترین مجتمع های باغی می باشد، متاسفانه به حال خود رها شده است. نتیجه کلی این امر چنین شده است که اکثر درختان پیر و فرسوده شده اند. ما از همان بدو استقرار در این بنگاه تولیدی به ضرورت احیای این مجتمع توجه نموده و بر اصلاح و نوسازی آن تاکید کردیم. علاوه بر اصلاح و نوسازی مجتمع باغات در سال جدید اقدام به احداث باغ جدید گلابی و گیلاس نموده ایم که این روند را تداوم بخشیده و توسعه خواهیم داد.

✅ وی از پاکسازی قطعات ابراز رضایت کرده و افزود: شکوفه دهی ارقام مختلف درختان میوه در حد مطلوب بوده و خوشبختانه تلقیح مناسب در گل ها صورت گرفته است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تجهیز مکانیزاسیون مجتمع باغات میوه از ضروریات بوده و بیش از 70 درصد امورات باغی شرکت بصورت مکانیزه و با استفاده از ادوات انجام پذیرفته است. همچنین با توجه به اینکه تکمیل ناوگان سمپاشی و تهیه بموقع نهاده های باغی در مبارزه بموقع با آفات، بیماری و علف های هرز قطعات در تولید میوه سالم و باکیفیت بالا تاثیر فوق العاده ای دارد، بر تکمیل ناوگان سمپاشی بزرگترین مجتمع باغی کشور تاکید ویژه داشتیم و این ناوگان در حال حاضر تکمیل گردیده است.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان