⏪ هفتاد و دومین جلسه هیات مدیره شرکت کشت وصنعت و دامپروری مغان روز چهارشنبه 1401/1/10 در محل دفتر رئیس هیئت مدیره شرکت کشت وصنعت مغان برگزار گردید.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: همزمان با پانزدهمین ماه استقرار هیئت مدیره دولتی در بزرگترین بنگاه تولیدی- اقتصادی استان اردبیل هفتاد و دومین جلسه هیئت مدیره با توسل به ائمه اطهار، متناظر بر یاد و نام ۷۲ تن شهدای کربلا و انقلاب را در ابتدای سال ۱۴۰۱ با توکل بر خداوند منان با انرژی جدید و انسجام بیش از پیش هیئت مدیره شروع کردیم.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان افزود: از تاریخ 1399/10/15 تا 1401/1/10 بالغ بر 162 ساعت و بیش از 536 مصوبه داشته ایم که بالغ بر 478 مصوبه توسط مدیریت محترم، معاونت ها، بدنه کارشناسی و پرسنلی شرکت عملیاتی و اجرا گردیده است و حدود 58 فقره مصوبه در حال پیگیری برای اجرایی شدن است. این امر نشانگر خرد پذیری، انسجام مدیریتی و شور و نشاط بدنه شرکت و همکاران داخلی و خارجی آن بوده است.

✅ وی اضافه کرد: امسال کاری را که مزین به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» بود، بشرحی آغاز کردیم. در سال 1400 پیشاپیش با کشاورزی دانش بنیان، کشت بافتی و عناصر جذبی در عمل و تنظیم تفاهمنامه هایی با معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری، پارک فناوری و سایر مراکز تحقیقاتی- دانشگاهی به استقبال نامگذاری مبارک مقام معظم رهبری رفته بودیم و در این راستا ماموریت هایی همچون بسیج برای مدیریت بذر کشور، تجهیز و راه اندازی نهالستان با کمک گیری از تکنولوژی و کشاورزی دانش بنیان خارج و داخل کشور به انجام رسیده است و درحال استمرار و ادامه برای افزایش تولید گوشت قرمز و ذخیره سازی استراتژیک کشور همچون کره و بذر می باشیم. همچنین برای فراهم سازی زمینه و مقدمات کشاورزی فراسرزمینی کوشش می کنیم.

✅ وی خاطرنشان کرد: ما همه این عملکرد و کارکردهای مثبت و برنامه های امیدوارکننده را با چشم انداز مثبت و رو به توسعه شرکت مدیون تلاش و کوشش شبانه روزی مدیر عامل و همدلی و انسجام مدیریتی بین اعضاء هیئت مدیره، تلاش جهادی کارکنان و کارگران و خلق ابتکارات و ظرفیت های کارشناسان داخلی شرکت و خارج از آن در سطح وزارت جهاد کشاورزی و مشابه آن هستیم.

✅ قاسم محمدی در ادامه گفت: در اولین جلسه هیئت مدیره در سال ۱۴۰۱ که با حضور گرم، صمیمی و جهادی اعضای هیئت مدیره تشکیل گردید، تصمم گیری شد تا برنامه مدون، هوشمند و هدفمند همه مدیریت های شرکت اخذ و با حضورشان بررسی، اصلاح، تکمیل و تقویت شود تا در اجرا آثار آن مشاهده، عملیاتی و میدانی گردد. کما اینکه مقرر گردید متعاقبا خط مشی های مالی-برنامه ای تمامی مدیریت برای سنجش کارکرد فرآیندی آنان ابلاغ گردد.

✅ در پایان ایشان سال نو را به همه همکاران خدوم، دلسوز و جهادی تبریک گفت و از دلسوزی، تلاش و جهاد خداپسندانه اعضای هیئت مدیره و مدیریت شرکت تشکر ویژه بعمل آورد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان