⏪ جلسه کمیته برنامه ریزی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی مدیران، کارشناسان و کارگران شرکت در سال گذشته به موفقیت های فراوانی در خصوص افزایش راندمان تولید دست یافتیم و در برخی مواقع از اهداف پیش بینی شده در زمینه تولید جلوتر نیز بوده ایم. با توجه به اینکه تامین بموقع نهاده ها و مدیریت آنها نقش کلیدی در افزایش بهره وری و راندمان تولید دارد، برای سال جدید نیز نهاده های دامی، زراعی و باغی بموقع تامین شده است و مدیران امورات مختلف می بایستی برای تولید هر چه بیشتر برنامه ریزی های لازم را انجام بدهند.

✅ وی ضمن بیان اینکه نیازهای اساسی شرکت خریداری شده و برای خرید بقیه نیازها برنامه ریزی های لازم انجام شده است، افزود: بدنبال افزایش راندمان تولید توجه ویژه ای به معیشت کارکنان گردید و در حد وسع و توان شرکت نسبت به این موضوع اهتمام شد و این امر را نیز افتخاری برای خود می دانیم و در سال آتی نیز با تکیه بر منابع داخلی و بسته به ظرفیت شرکت در راستای صیانت از معیشت همکاران اقدام خواهیم کرد.

✅ محسن زاده چنین بیان کرد: پس از استقرار مدیریت دولتی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تعداد دام ها از 17 هزار و 300 راس به 20 هزار و 600 راس افزایش یافته و به تبع آن محصولات کارخانه لبنیات شرکت بدنبال افزایش تولید شیر خام به 229 تن در روز که در طول تاریخ تاسیس شرکت بی سابقه بوده است، افزایش چشمگیری داشته است. این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در بازار هدف استقبال بالایی از تولیدات لبنی مغانه انجام می شود. همچنین با اخذ نشان استاندارد برای روغن زیتون شاهد افزایش فروش این محصول تا حد سی درصد بوده ایم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد، این بنگاه اقتصادی با استفاده از منابع داخلی نسبت به اجرای سیستم آبیاری تحت فشار برای 650 هکتار از اراضی اقدام کرده و این اقدام باید تداوم بیابد. با در نظر گرفتن این امر که آبیاری شبانه مزارع به کاهش میزان استفاده از آب منجر می شود؛ لازم است مدیران بخش ها در این خصوص اقدام نمایند.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان نمود: بحث تامین کالاهای امنیتی بحث سنگینی بوده و امنیت غذایی برای اقتدار غذایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد. همنوعی، همگرایی و همدستی در خصوص تامین امنیت غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. ما همگی دور میز خدمت هستیم و بایستی برای رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت همدیگر تلاش بکنیم.

✅ وی افزود: اخوت، هماهنگی و وفاق در هیئت مدیره مشهود بوده و اقدامات انجام گرفته در شرکت علیرغم عدم استفاده از بودجه و تسهیلات دولتی و با حمایت و پشتیبانی حداکثری از مدیران امورات بدون کوچکترین دخالت انجام شده است. با توجه به وجود عوامل محدودکننده بایستی هزینه ها مدیریت شود.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تصریح کرد: سفر به کشور اروپائی صربستان با دعوت سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور و تشخیص دفتر امور بین الملل و همکاری های اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته است. در بحث کشت فراسرزمینی نیز این بنگاه تولیدی در جمهوری آذربایجان، اورآسیا و آسیای مرکزی فعال خواهد بود.

✅ در این جلسه مدیران امورات مختلف مسائل و مشکلات موجود را مطرح نموده و دستورات لازم توسط مدیریت برای حل مسائل مطروحه صادر گردید. همچنین لوح سپاسی به تعدادی از مدیرانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند، اعطا گردید و از فرزندان پرسنل که موفق به کسب رتبه های برتر کنکور شده بودند، تجلیل بعمل آمد.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان