⏪ طی مراسمی که با حضور حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی، دامپروری و صنعتی شرکت برگزار شد، با حکم اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مسلم وطنخواه بعنوان سرپرست مجتمع باغات میوه شرکت منصوب گردید.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حسن نظیفی، عضو هیئت مدیره شرکت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمزه دیدار، مدیر سابق مجتمع باغات میوه اظهار داشت: مجتمع باغات میوه شرکت بزرگترین مجتمع باغی کشور و حتی خاورمیانه بوده و از ظرفیت بزرگی برخوردار است. بزرگترین مشکل باغات میوه این است که در طول دهه های گذشته هیچگونه سرمایه گذاری برای اصلاح، احیا و نوسازی آن انجام نشده و بخش عمده ای از درختان موجود به سبب کهولت، غیراقتصادی می باشد.

✅ عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: صفر تا صد زنجیره تولید در مجتمع باغات میوه نیاز به اصلاح و احیا دارد. پس از استقرار هیئت مدیره دولتی اقداماتی برای اصلاح و نوسازی 200 هکتار از باغات میوه انجام شد که این عملیات در طی سالجاری و سال های آتی ادامه خواهد یافت.

✅ معاون کشاورزی، دامپروری و صنعتی شرکت چنین بیان کرد: مجوز ایجاد نهالستان با اخذ مجوز از موسسه بذر و نهال کشور در مساحتی به وسعت 30 هکتار ایجاد خواهد شد که اقدامات اولیه برای ایجاد آن با وارد نمودن درختان هسته دار و بدون هسته از کشور صربستان و داخل کشور انجام شده است. ایجاد این نهالستان علاوه بر تامین نهال مورد نیاز شرکت به تامین نهال باغداران منطقه و سایر استان های کشور کمک خواهد کرد.

✅ لازم بذکر است که حمزه دیدار، مدیر سابق مجتمع باغات میوه پس از چندین سال فعالیت در بخش های مختلف شرکت به افتخار بازنشستگی نائل شده و با اهدای لوح سپاس از طرف مدیریت از زحمات چندین ساله وی تقدیر و تشکر بعمل آمد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان