⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، مدیر هسته گزینش استان و رئیس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی مدیون جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بوده و تک تک آنان قدر این عزیزان را دانسته و ارج می نهند و ما نیز به نوبه خویش بر خود وظیفه می دانیم که با اقدامات عملی در خدمت آرمان های شهدا و خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باشیم و در این خصوص نیز از تلاش ها و همکاری های اعضای هسته گزینش مستقر در این بنگاه اقتصادی تقدیر و تشکر می نمایم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: با مدیریت جهادی و وفاق و همدلی بین مدیریت و پرسنل، الحمدلله شرکت در بهترین وضعیت مالی، آرامش و ثبات قرار دارد و با برنامه ریزی های انجام گرفته و تلاش های جهادی برای ارتقا و شکوفایی هر چه بیشتر این بنگاه اقتصادی در حال انجام است.

✅ در ادامه مهندس سیفی زاده، مدیر هسته گزینش استان گزارشی اجمالی از روند مراحل گزینش پرسنل در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ارائه کرد. حجت الاسلام اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به بیان ایثار، شهامت و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس پرداخته و بر تسهیل و تعجیل در احراز صلاحیت آنان تاکید نمود. حجت الاسلام ولی نظرپور، رئیس اداره آموزش عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان به اهمیت و لزوم گزینش اشاره کرد.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان