⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور رئیس، اعضای هیئت مدیره و مدیران امورات مختلف شرکت برگزار شد، اظهار داشت: تمامی واحدها باید یک برنامه عملیاتی که قابلیت اجرایی داشته باشد، ارائه دهند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت گفت: از یک سال پیش که هیئت مدیره در شرکت مستقر شده است، در سایه تلاش و همراهی مدیران و پرسنل شرکت راندمان تولید در این بنگاه اقتصادی بهبود و افزایش یافته است. در بحث زراعت به رکورد خوبی دست یافتیم و در نظر داریم، امسال برداشت باغ را با استفاده از امکانات داخلی شرکت انجام دهیم و در مرحله داشت هم سیستم آبیاری و هَرَس و سایر مسائل را که در این خصوص وجود دارد، اصلاح نمائیم.

✅ محسن زاده عمده مسائل شرکت را زیرساختی توصیف کرده و چنین بیان کرد: در تولید شیر و زراعت اثبات شد که با اِعمال زیرساخت های اصلی می توان به نتیجه مطلوب دست یافت. در سایر قسمت ها نیز تحرکاتی وجود دارد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه با اشاره به برنامه های هیئت مدیره در خصوص مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان شرکت اظهار کرد: در آغاز شروع بکار در این بنگاه تولیدی بسته های مختلف نقدی و غیرنقدی به پرسنل اهدا شده و حق جذب ها اصلاح گردید و اضافه کاری ها افزایش پیدا کرد. حمایت از وضعیت رفاهی ضروری بوده و از برنامه های اصلی ما می باشد.

✅ وی با بیان اینکه نیازهای ضروری در اولویت خرید و تامین هستند، تصریح کرد: برخی مسائل و ایرادها را باید با کار کارشناسی رفع نموده و تولید در اولویت برنامه ریزی های ما باشد و برای آن اقدام لازم را انجام دهیم. تدوین برنامه 5 ساله برای شرکت ضروری بوده و مدیران امورات برای شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر شرکت برنامه ریزی های لازمه را در این مورد انجام بدهند. ما باید اهداف مان را معین نموده و نقاط ضعف و قوت خویش را شناسائی بکنیم تا به یک برنامه مبنایی برسیم و طبق آن، کارها را عملیاتی و اجرایی نمائیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برنامه ریزی را نرم افزاری ترین اتفاق جهت حرکت بسوی اهداف برشمرد و اظهار داشت: تعامل امورات مختلف با یکدیگر مطلوب بوده و باید تداوم بیابد. در خصوص همکاری با بازرسان مستقر در شرکت نیز مدیران در ارائه بموقع اسناد نهایت همکاری را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

✅ وی گفت: مدیریت فعلی بهترین فرصت برای برنامه ریزی ها بوده و امیدوارم نهایت بهره را ببریم و خلق فرصت بکنیم. وجود شرکتی همچون کشت و صنعت مغان بزرگترین موهبتی است که در اختیار ما قرار دارد و ما نیز برای رفع موانع طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1400 با قدرت و قوت گام برداریم.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: 7 خط مشی در خصوص باغی، زراعی و تولیدات صنعتی که جهت افزایش تولید کاملاً کاربردی است، ارائه داده ایم که بایستی پیشرفت، بهره وری و راندمان تولید در آن به عینه مشاهده گردد و ما نیز با استقرار دائمی در شرکت، نظارت بر روند کارها و برنامه ریزی برای حل مشکلات موجود در جلسات هیئت مدیره که یکشنبه هر هفته برگزار می شود، در جهت احیای دوباره بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل نهایت سعی و کوشش را بکار می گیریم.

✅ در ادامه مدیران امورات مختلف مسائل و مشکلات حوزه کاری را در حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره مطرح نمودند که راهکارهای لازم برای حل آنها ارائه شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان