⏪ قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی به مناسبت 15 دیماه، سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با مدیر هسته گزینش، تیم مستقر هسته گزینش استان در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس هسته گزینش اظهار داشت: فعالیت تیم مستقر هسته گزینش در شرکت برای گزینش و تبدیل وضعیت 381 نفر از فرزندان شاهد، ایثارگر و جانبازان شایسته تقدیر بوده و در تسهیل تبدیل وضعیت نیروهای متعهد موثر می باشد.

✅ معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت افزود: یکسال از بازگشت این بنگاه اقتصادی به دامان دولت می گذرد و در این مدت در سایه همدلی و فعالیت مدیریت و مجموعه پرسنل شرکت، این بنگاه اقتصادی در بهترین وضعیت مالی بسر برده و آرامش و ثبات در آن حاکم است. همچنین در شاخص تولید محصولات، شاخص مثبت بوده و برای اولین بار شرکت بدهی معوقه ندارد.

✅ عین اله سیفی زاده، مدیر هسته گزینش با اشاره به تاسیس هسته گزینش در سال 61 از همکاری مجموعه شرکت در روند گزینش فرزندان شاهد، ایثارگر و جانباز تقدیر و تشکر نمود. همچنین صادق حاج محمدی، مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز روند فعالیت ها در شرکت را رو به رشد و بالندگی توصیف نموده و از مدیریت و پرسنل شرکت تقدیر و تشکر کرد.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان