⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با دکتر داود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مالمیر، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون و دکتر امیر علیزاده، جانشین بسیج تربیت بدنی کشور دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت: جهان پهلوان سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشور از ورزشکاران شناخته شده است و خودشان و اعضای تیم شان اسوه اخلاق ورزشی می باشند. وزنه برداری ورزش پهلوانی بوده و هنگامی که حمایت از این تیم در هیئت مدیره مطرح گردید، اعضا به اتفاق با آن موافقت بعمل آوردند.

✅ وی افزود: قهرمانان ورزشی باعث افتخار کشور بوده و ما نیز به نوبه خویش سعی می کنیم در خدمت این بزرگواران باشیم و امیدوارم آنان با کسب خوش رنگ ترین مدال در مسابقات جهانی یونان مایه عزت و سرور برای هموطنان گردند. اقدامی که شرکت کشت و صنعت مغان جهت حمایت انجام داده است، تکلیف شرعی و وظیفه اجتماعی ما بود و آرزوی توفیق برای این پهلوانان دارم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن عرض تبریک دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: تولید اساسی ترین وظیفه و وجه این بنگاه اقتصادی است و طبیعتاً تحول در تولید و اقتصاد با فرهنگ سازی غنی دینی و ایرانی انجام می پذیرد و پرسنل شرکت یاوران و افسران تولید بوده و پرچم کشور را در این سنگر به اهتزاز درآورده اند.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: در خصوص حمایت های اجتماعی با 66 مصوبه برجسته اقداماتی انجام شده است که یکی از آنها حمایت از تیم ملی وزنه برداری کشور است. از بعد دیگر برای ما مهم است که با فرهنگ سازی در این زمینه قدر قهرمانان و پهلوانان خود را بدانیم. تولید بدون پرداختن به فرهنگ معنی ندارد و خوشحالیم که میزبان این تیم هستیم.

✅ دکتر داود باقری، نایب رئیس فدراسیون تیم ملی وزنه برداری کشور چنین بیان کرد: فدراسیون وزنه برداری کشور بخاطر حمایت هایی که شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از این تیم انجام داده است، بر خود وظیفه می داند نهایت تقدیر و تشکر خویش را در این زمینه از مدیریت شرکت داشته باشد. سعید علی حسینی، سرمربی قهرمان تیم نیز از پتانسیل های بزرگ کشور بوده و از دانش فنی فراوانی برخوردار است و مسئولیت تربیت این تیم بر عهده ایشان می باشد.

✅ وی افزود: تیم ملی وزنه برداری کشور تا به امروز موفق به کسب 9 مدال طلا در المپیک گردیده است و این امر مایه افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است. تیم ملی وزنه برداری کشور با داشتن چنین قهرمانانی حرف های زیادی برای گفتن در سطح مجامع ورزشی جهانی دارد و حمایت و محبت این بنگاه اقتصادی مطمئنا در ادامه افتخارآفرینی ها تاثیرگذار خواهد بود.

✅ در ادامه نایب رئیس فدراسیون تیم ملی وزنه برداری کشور بخاطر حمایت های این شرکت از اعضای این تیم با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تجلیل بعمل آورد. لازم بذکر است، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون و جانشین بسیج تربیت بدنی کشور از محل استراحت و اسکان اعضای تیم بازدید بعمل آوردند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان