⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حبیب ابراهیم پور، مدیرکل پارک علم و فناوری استان اردبیل و مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان دیدار و گفتگو کرد. پیش از این دیدار مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان از واحدهای تولیدی و صنعتی شرکت بازدید بعمل آوردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت؛ رشد و بالندگی جوانان استان را مایه افتخار دانسته و اظهار داشت: ما از بدو استقرار در این بنگاه اقتصادی به فناوری اقتصادی و تولیدی و هوشمندسازی شرکت در حوزه های مختلف علاقمند بوده و گام هایی را نیز در راستای استفاده از فنون نوین برداشته ایم.

✅ وی افزود: پیش از این، کارها در شرکت بصورت سنتی انجام شده و باید با نقشه راه قوی و با برنامه ریزی مدون اقدام شود و در همین راستا با آغوش باز از طرح ها و پروپوزال های کارآفزینان استقبال می نمائیم. اکثر پیشنهادات عزیزان حاضر در جلسه قابلیت اجرایی داشته و کاربرد آنها در شرکت لازم و ضروری می باشد و تمامی عزیزان، طرح ها را با لحاظ نمودن زمان بندی و اهداف مشخص و سود و زیان در حوزه خود تدوین کرده و ارائه کنند. مدیریت شرکت نیز از طرح هایی که کاربرد سوددهی دارند، استفاده خواهد کرد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: به لحاظ غفلت هایی که در گذشته در خصوص عدم سرمایه گذاری در حوزه زنجیره تولید تکمیلی شده است، محصولات ما با ارزش افزوده کامل به فروش نمی رسد و به همین علت صنایع تبدیلی و تکمیلی برای ما مهم است و در ایجاد اشتغال مولد و سودآوری از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. بطور کلی از تمامی طرح های رشد محور که در افزایش درآمدهای شرکت موثر باشد، استقبال می کنیم.

✅ حبیب ابراهیم پور، مدیرکل پارک علم و فناوری استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیاز به تعریف و تمجید نداشته و شرکتی شناخته شده در بین عام و خاص است. قابلیت عظیم شرکت در زراعت، دامپروری، صنعت و صنایع تبدیلی زبانزد بوده و دید وسیع مدیریت فعلی در استفاده از فناوری های نوین قابل تحسین است و پیشنهاد بنده به شرکت های دانش بنیان این هست که طرح های کاربردی و سودده خویش را ظرف 10 روز آینده آماده و تحویل این بنگاه اقتصادی نمایند.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان