⏪ تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور به مدت سه هفته در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اردو زده و میهمان این بنگاه تولیدی می باشد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «تزه گون» صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: با توجه به مکاتباتی که ریاست محترم وزنه برداری با شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان انجام دادند و در راستای ایفای نقش اجتماعی- فرهنگی، متعهد شدیم در خصوص میزبانی این اردوی ورزشی همکاری نمائیم تا ورزشکاران با آمادگی برای مسابقات جهانی یونان انشاالله به مقام های ارزنده ورزشی نائل شوند.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: کمک های ورزشی انجام گرفته در راستای تاکیدات حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم در خصوص تاکیدات ایشان برای ایفای نقش اجتماعی و فرهنگی در سفر ریاست جمهوری می باشد. وی افزود: سعید حسینی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور از سرمایه های اصلی بوده و به نیابت از استان های کشور در این اردو حضور دارند و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز با پشتیبانی، حمایت و پذیرایی تلاش می کند، سهم خویش را در این برنامه ادا نماید.

 

 

 

 

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان