⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره کشت و صنعت مغان با امام جمعه محترم شهرستان پارسابادمغان و با حضور ابوی گرامی حضرت آیت الله شیخ مصطفی بنابی(امام جمعه و موسس حوزه علمیه بناب) دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در این دیدار ضمن خیر مقدم به حضور مبارک و ارزشمند حضرت آیت الله شیخ مصطفی بنابی و دیگر امامان جمعه شهرهای متعدد و اشاره به عملکرد 11 ماهه در شرکت، گفت: امامان جمعه سفیران دینی و فرهنگی جهت تبیین آرمان انقلاب در جامعه و همچنین امید مظلومان و محرومان و راه گشای مسئولان اجرایی در تمامی شهرهای مختلف کشور هستند.
در ادامه افزود: مدیریت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در کنار کارهای تولیدی و کشاورزی دغدغه حمایت از کارهای فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز دارد و با توجه به شرایط فعلی و محدودیت ها، مجوزهای لازم در این خصوص دریافت نشده که جهت هموار شدن مسائل مرتبط در تلاش هستیم.

✅ قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان با تاکید بر شهرت نیک حضرت آیت الله شیخ مصطفی بنابی و خانواده انقلابی آن حضرت گفت: ما هیئت مدیره فعلی در شرکت از 15 دیماه سال 1399 مستقر هستیم و با وحدت و مودت هیچگونه دغدغه پرداخت حقوق پرسنل و مسائل روزمره شرکت نداریم و جای شکر دارد که تا به امروز بیشتر تصمیمات هیئت مدیره اجرایی شده و خوشبختانه انضباط خاصی نیز در بدنه شرکت حاکم است.

✅ حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی امام جمعه محترم شهرستان پارساباد با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و بیکاری جوانان اظهار داشت: در سفر وزیر محترم جهادکشاورزی به منطقه در خصوص اشتغال جوانان جویای کار نیز تاکید داشته و خواستار صدور مجوزهای لازم در این خصوص بودم، بلکه گشایشی حاصل شده تا بتوان لااقل مشکلاتی از مردم شهرستان پارساباد را هموار کرد زیرا که خط قرمز ما معیشت مردم و بیکاری جوانان است.

✅ آیت الله شیخ مصطفی بنابی(امام جمعه و موسس حوزه علمیه بناب) شهرستان پارساباد مغان را لباس شرکت و منطقه دانسته افزود: آوازه دشت مغان در کل کشور با توجه به پتانسیل آب و خاک حاصلخیزش زبانزد خاص و عام است و خداوند این نعمت را در اختیار منطقه قرار داده که اگر دغدغه و تمرکز مدیران جهت کارهای بزرگ و جهادی باشد این ثروت عظیم نه فقط منطقه بلکه به کل کشور تاثیرات خود را خواهد گذاشت.

✅ امام جمعه بناب در پایان خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی باید از خود گذشتگی داشته باشند تا با رضایت مردم، خداوند متعال را نیز خشنود نمایند زیرا که انسانهای دلسوز دستان باز احدیت هستند.
وی افزود: در مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز مدیران باید از قسمت انعطاف پذیر قانون بهره برند و انتظاراتی که کارگزاران فرهنگی بخصوص از شرکت های بزرگ اقتصادی دارند برآورده شود تا بتوان در این مسیر نیز جهت هدایت و روشنگری به مردم نقش قابل توجهی ایفا نمود.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان