✅مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تاکید بر استفاده از یافته های نوین تحقیقاتی در شرکت اظهار داشت: تحقیقات زیربنای تحولات مهم در تمامی بخش های یک جامعه بوده و به ویژه در بخش استراتژیک کشاورزی می تواند، بعنوان راه گشای اساسی در دسترسی به اهداف دولت خدمتگزار تمامی دست اندرکاران را یاری کرده و افق آتی تحولات چشمگیر این بخش را روشن تر ترسیم کند.

✅به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت گفت: در سال های اخیر خوشبختانه نگاه ویژه ای به بخش تحقیقات شده و در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود استفاده گردیده است. بطوری که شرکت هر سال بخشی از بهترین زمین های زراعی خود را به اجرای طرح های تحقیقاتی اختصاص و با مراکز تحقیقات کشاورزی و شرکت های مهم داخلی و خارجی همکاری تنگاتنگی داشته و دارد.

✅وی افزود: در راستای تفاهمنامه منعقده با مرکز تحقیقات کشاورزی استان اردبیل، امسال 18 رقم چغندر قند پائیزه، 18 رقم کلزا، 3 رقم باقلا، 12 رقم گندم از ارقام داخلی و خارجی با هدف بررسی سازگاری آنها با شرایط آب و هوایی منطقه و بررسی مشخصات فنولوژیکی و مورفولوژیکی ارقام جدید محصولات زراعی در راستای تنوع بخشی به ارقام موجود در شرکت، بصورت پایلوت و در قالب مزرعه مقایسه ارقام ( p.v.s ) اجرا گردیده است.

✅محسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همکاری و ارتباط تنگاتنگ با مراکز علمی و تحقیقاتی و بهره گیری از علوم نوین، روز به روز شاهد شکوفایی در عرصه تولید محصولات کشاورزی شرکت باشیم و از این طریق باعث ترویج یافته های علمی در بین کشاورزان منطقه و افزایش سطح آگاهی و در نهایت افزایش عملکرد محصولات کشاورزی و درآمد زارعین باشیم.

 

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان