⏪ طی مراسمی که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و فرمانده حوزه کارگری شهرستان پارساباد در محل سالن کنفرانس شهرک شهید آیت الله غفاری شرکت برگزار شد، از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه بسیج نقش والایی در روند فعالیت های انقلابی داشته و تجلیل و تکریم از این قشر دلسوز بر همگان لازم است، اظهار داشت: ورزش در جامعه ماشینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در سالم سازی روح و جسم انسان ها و ایجاد محیط سالم و بانشاط از اهمیت بسزایی برخوردار است و مدیریت شرکت نیز در حد و توان خویش از برنامه های ورزشی حمایت می نماید. برگزاری مسابقات ورزشی آن هم در هفته ای که مختص به لشگریان مخلص خدا هست، نشانگر جایگاه و اهمیتی است که ورزش و بسیج دارد.

✅ وی افزود: اخیرا در راستای حمایت از حرکت های ورزشی تور اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در شهرک شهید آیت الله غفاری شرکت برگزار شد و در ادامه از برگزاری چنین تورهایی حمایت های لازمه را انجام داده و نسبت به برگزاری تور ورزشی تیم های استانی و ملی اقدام خواهیم نمود.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان