مدیر محترم کانال خبری آراز موغان
با سلام
در پاسخ به مطلب مندرج در آن رسانه خبری تحت عنوان "این روزها در کارخانه قند مغان چه می گذرد؟" جوابیه زیر به تفکیک موضوع در 3 بند ارسال می گردد؛ لذا مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در کانال مزبور درج گردد:

✅ 1-شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با در نظر گرفتن مصالح و منافع کارگران بکارگرفته شده در کارخانه قند مبنی بر پرداخت بموقع حقوق، بر طبق بند 16-6 قرارداد انجام عملیات حجمی در سال 1400 با پیمانکار مربوطه، وی باید توانایی پرداخت حقوق 2 ماه کارگران بدون دریافت هرگونه وجهی از کارفرما را داشته باشد. معنا و مفهوم این امر آن است که پیمانکار می بایستی حقوق کارگران مزبور را بدون هیچگونه عذر و بهانه ای سر موعد پرداخت نماید.

✅ 2-شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان علاوه بر لحاظ نمودن حقوق حقه کارگران مطالبات پیمانکاران را نسبت به پرداخت بموقع حقوق کارگران به حساب پیمانکار مربوطه اقدام نموده و حتی تاکنون احدی از نیروهای بکارگرفته شده توسط پیمانکار هیچگونه شکایتی مبنی بر عدم پرداخت حقوق حقه شان ننموده است. فلذا در کارخانه قند حقوق کارگران فصلی نیز بموقع پرداخت شده است.

✅ 3-شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با حجم عظیمی از کارها و تولیدات با داشتن حدود 3 هزار نفر نیروی رسمی، روزمزد دائم، نیروی محدود و معین، راننده استیجاری و کارگران پیمانکاری جزو معدود بنگاه های اقتصادی در سطح کشور می باشد که با پرداخت 27 میلیارد تومان سر هر ماه منظم ترین پرداختی ها را بدون هیچگونه تاخیری در خصوص حقوق پرسنل انجام داده است که این موضوع در رونق اقتصادی شهرستان و منطقه تاثیر فوق العاده ای داشته و دارد. امید است که اصحاب رسانه قبل از انتشار اخبار نسبت به کسب اطلاعات دقیق مربوط به آن حوزه اقدام لازم بعمل آورند تا خبرهای موثق به مردم ارائه شود.

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان