⏪ طی مراسمی که با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره، روسای بخش های زراعی و سایر مدیران امورات مختلف شرکت برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات جعفر عبادالهی، مدیر سابق امور زراعت کریم هلالی بعنوان سرپرست امور زراعت معارفه شد. در آیین تودیع عبادالهی وی با حکم اسداله محسن زاده بعنوان مشاور مدیرعامل در امور تولیدی در شرکت معارفه گردید.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با تقدیر از پرسنل زراعت و روسای بخش های زراعی اظهار داشت: مهندس عبادالهی از مدیران بنام شرکت بوده و خدمات و آوازه ایشان مشخص می باشد و با کوله باری از تجربه، همکاران مجرب بسیاری را پرورش داده است. وی با بیان اینکه تک تک همکاران برای ما عزیز هستند و از سطح کارشناسی بالایی برخوردارند، افزود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یک بنگاه اقتصادی بوده و کار ما تولید می باشد و ما باید از حواشی بدور بوده و کار خود را بصورت دقیق و کارشناسی انجام دهیم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با اشاره به مشکلات موجود در تامین آب چنین بیان نمود: علیرغم تمام مشکلات موجود در تامین آب، تلاش های پرسنل و مدیران جهت رفع این مشکل قابل تقدیر است. وی در ادامه گفت: هر قطعه و بخش زراعی باید با برنامه ریزی دقیق توسط روسای بخش های زراعی کنترل شود و با در نظر گرفتن پیش بینی های کلّی باید با نهایت کوشش به زراعت بپردازیم. چرا که هیچگونه توجیهی در این خصوص قابل قبول نیست.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تقدیر از تلاش های مدیر سابق زراعت انتخاب کریم هلالی را در سمت جدید تبریک گفته و اظهار داشت: مهندس عبادالهی از مدیران مجرب شرکت بوده و فداکاری ایشان قابل ستایش است. وی افزود: بنده در طول کارهای اجرایی و مدیریتی دارای تجربیاتی بوده ام که شرکت کشت و صنعت مغان از مهمترین مراکزی است که کار تولید در آن انجام می گیرد و پرسنل و مدیران موجود در آن انسان های زحمتکش و جهادی هستند.

✅ قاسم محمدی در ادامه چنین گفت: در بُرهه فعلی مدیران باید دارای فکر، اندیشه و طرح بوده و و امانت داری، کرامت انسانی، تقوای الهی و حق و عدالت را در نظر داشته باشند. کشاورزی پرریسک ترین شغل هاست و برنامه محوری، مراجعه به پژوهش ها و تکریم نیروی انسانی باید مد نظر قرار گیرد.

✅ لازم به ذکر است در پایان مراسم لوح تقدیری به رسم یادبود به مدیر سابق زراعت تقدیم شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان