⏪ به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارساباد مغان دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی و آرزوی توفیق به پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان پارساباد مغان اظهار داشت: امنیت یکی از مولفه های مهم در امر تولید و خودکفایی اقتصادی بوده و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در جهت تحقق این امر ستودنی است. نیروی خدمتگزار انتظامی تلاش های شبانه روزی فراوانی برای تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است؛ انجام داده و می دهد و امنیت موجود در کشور بطور عام و علی الخصوص در شهرستان مرهون خدمات شایسته ای است که پرسنل محترم نیروی انتظامی ارائه می دهند.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تجلیل از شهدای نیروی انتظامی افزود: این نهاد امنیتی برای پاسداشت از کیان کشور و برقراری آرامش در جامعه شهدای فراوانی را تقدیم نظام، انقلاب و کشور نموده است که جا دارد ضمن گرامیداشت یاد این عزیزان سر تعظیم در مقابل عظمت و شکوه ایثارگری های آنان فرود آوریم.

✅ سرهنگ بهمنی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارساباد مغان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شبانه روزی مدیریت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در خصوص کوشش برای برقراری امنیت غذایی کشور چنین اظهار کرد: امیدوارم تلاش های تمامی مدیران و پرسنل این بنگاه اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری در سنگر تولید به سرانجام رسیده و شاهد رونق و ثبات اقتصادی بیشتری در منطقه باشیم و قدردان زحمات همه عزیزان و تلاشگران این عرصه هستیم.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان