⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان خبر افزایش گله مجتمع دامپروری به 19 هزار و 200 راس این افزایش را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قابل توجه عنوان نمود.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: تعداد دام مجتمع دامپروری در مدت مشابه سال گذشته 17 هزار و 300 راس بوده است که امسال در سایه زحمات پرسنل شریف این بنگاه تولیدی، تامین نهاده های مرغوب دامی و جلوگیری از تلفات آنها با افزایش 1900 راس دام به 19 هزار و 200 راس ارتقا یافته است.

✅ وی همچنین تولید شیر را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6000 تن بیشتر از پیش ارزیابی کرده و افزود: در شش ماهه اول سال جاری حدود 33 هزار تن شیر تولید شده است که سال گذشته در چنین روز 26 هزار و 800 تن شیر تولید می شد. این موضوع نشانگر این هست که استحصال این محصول لبنی بیش از 6 هزار تن افزایش داشته است.

✅ اسداله محسن زاده ضمن اشاره به افزایش میانگین تولید شیر دام دوشا از 29 کیلوگرم شش ماهه سال قبل به 32 کیلوگرم در شش ماه سال جاری رسیده که در حال حاضر نیز میانگین دوشا 34 کیلوگرم می باشد، در ادامه چنین گفت: عمده افزایش تولید 6 هزار تن شیر از محل افزایش میانگین تولید شیر دوشا بوده است.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان