⏪ اسداله محسن زاده در جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور مدیرعامل، معاون زراعت، باغات و دامپروری و مدیران امورات مختلف شرکت برگزار شد، تاکید نمود: ستاد احیای اراضی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تشکیل داده شود.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با اشاره به مشکلات پیش رو در زمینه آب اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی برای کشت پائیزه از نظر آب شرایط مناسبی نخواهیم داشت و برای همین باید تمامی داشته های خود را برای حل مشکل بکار گرفته و در صورت نیاز اقدام به خریداری پمپ آب نماییم. هم اکنون در آستانه کشت قرار داریم و مسائل مربوط به این امر اعم از نوع کاشت و آب مورد نیاز باید بررسی شود.

✅ وی افزود: مدیریت هزینه ها در استفاده بهینه از اموال موجود در این بنگاه اقتصادی لازم و ملزوم بوده و برای همین منظور ستاد ساماندهی ماشین آلات در شرکت تشکیل شده و ابلاغ ها هم صادر شده است. مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با اشاره به اینکه در عملیات برداشت محصولات امکانات بصورت کامل نبوده و به این سبب مشکلاتی از این لحاظ بوجود می آید، چنین خاطر نشان کرد: باید با نیازسنجی نسبت به خرید برخی ادوات و ماشین آلات اقدام شود. تعمیرات تراکتورهای خراب شده بزودی با خرید قطعات انجام خواهد شد که با این کار بخش عمده ای از مشکل موجود در ماشین آلات حل شده و از وابستگی به بخش خصوصی کاسته خواهد شد.

✅ اسداله محسن زاده به برداشت 7 هزار تن میوه از باغات اشاره کرد و با ابراز خرسندی از برداشت فندق و بادام درختی توسط پرسنل شرکت تصریح نمود: در حال برنامه ریزی برای برداشت کل محصول استحصالی باغات توسط خود شرکت در سالهای آتی هستیم.

✅ وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به برنامه شرکت برای زهکشی 2 هزار هکتار از اراضی زهدار و با بیان اینکه اولویت اصلی مملکت، تولید است؛ افزود: کاشت نهال گیلاس و بادام در دستور کار بوده و استارت اولیه شیلات نیز ضروری می باشد و لازم است ایجاد مرغداری هم مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان