⏪ مدیرعامل شرکت در جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران واحدها برگزار شد، با عرض تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ضمن بیان اینکه جلسات باید هر 15 روز یکبار برگزار و صورتجلسات مزبور تدوین و پیگیری شود، اظهار داشت: با تشکیل کارگروه ها، باید برای سال آینده نیز برنامه مدون داشته باشیم.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده گفت: با بررسی و نظر کل مدیران و کارشناسان بخش ها برنامه الگوی کشت تدوین و اجرایی شود و هر واحد باید برنامه خود را تدوین و ارائه نماید که در این خصوص با وزیر جهاد کشاورزی مکاتبه شده است. باید واحدها طرح پیشرفت فیزیکی پروژه ها را تدوین و هزینه و درآمد را دقیقاً اطلاع دهند.

✅ محسن زاده در ادامه چنین بیان کرد: یکی از نیازهای اصلی شرکت، سرمایه گذاری بوده و اخیراً با شرکتی چینی در این خصوص دیدار داشته ایم که مقرر شده بزودی از شرکت بازدید نمایند. وی افزود: مشکل آب و برق از مشکلات کشور بوده و در این بنگاه اقتصادی نیز تامین و بهره برداری بهینه از آنها از اولویت های شرکت می باشد و آماده نمودن زیرساخت های لازمه آنها جزو برنامه کاری است. در حوزه آب، تغییر روش به آبیاری مدرن در دستور کار بوده و در تولید برق طبق بررسی ها روش تولید بیوگاز مقرون به صرفه است.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه ستاد کاشت از هفته آینده تشکیل می شود، اظهار نمود: با برگزاری منظم جلسات نحوه فعالیت ها مشخص و تمهیدات لازم اتخاذ می شود تا کارها برای کشت پائیزه با دقت، سرعت و کارشناسی شده در مسیر صحیح هدایت و انجام شود.

✅ وی افزود: با اتمام برداشت، تعمیرات تراکتورها بزودی آغاز می شود و برای آمادگی هر چه بهتر شرکت برای کارهای اجرایی، خرید ماشین آلات مورد نیاز در دستور هیئت مدیره بوده و در این زمینه برنامه ریزی های لازم برای خرید ادوات کشاورزی و ده دستگاه کامیون و کمپرسی انجام داده ایم و توانایی خرید مجموعاً به مبلغ 50 میلیارد تومان را داریم.

✅ مدیرعامل شرکت چنین بیان کرد: در حال حاضر برداشت چغندر قند به اتمام رسیده و عملیات برداشت مقدار 520 هکتار از ذرت علوفه ای انجام شده است و مابقی آن در حال برداشت می باشد که در مقایسه با گذشته راندمان خوب است. برداشت گوجه فرنگی نیز اخیراً آغاز شده و تحویل کارخانه رب شرکت خواهد شد. برداشت فندق با جدیت ادامه داشته و عملیات برداشت بادام درختی نیز در چند روز آینده شروع می شود.

 

 

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان