✅ یزید بن معاویه آن ام الفساد تاریخ به غلط چنین خیال می کرد، با تکیه بر دست و دل بازی هایی که در سیم و زرپاشی هایش در فاجعه کربلا به خرج می دهد، نعوذ بالله صدای رسای حق طلبی و آزادگی برخاسته از حلقوم مبارک فرزند رسول الله را برای همیشه تاریخ در کرب و بلا تدفین خواهد کرد. زهی خیال باطل که خون مظلوم بر جای نماند و نخواهد ماند.

✅ ستمکاران زمان می پنداشتند که نوای آزادگی و خروش علیه جور بی پایان را با تحکّم و تکفیر و تهدید می توانند خفیف وخاموش و خفه نمایند. قیام برای اصلاح انحرافات و ایستادگی در برابر ظلم یزیدیان هزینه ای بی پایان داشت و ثمره ای سیال در همه ازمنه. حماسه غرّش خون درس عبرتی ماندگار برای حاکم و محکوم و همچنین استثمارگر و مستضعف داشته و دارد. شاید برخی از سرمستان آن را در کنج تغافل و تجاهل به ورطه فراموشی بسپارند ولی این حقیقت، همیشه زنده و پویاست که خون بر شمشیر پیروز است!

✅ بدینوسیله فرا رسیدن ماه محرم الحرام و شهادت جانگداز سیّد و سرور شهیدان اسلام، حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به همه دلسوختگان مکتب انسان ساز حسینی خصوصاً پرسنل شریف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تسلیت عرض نموده و امید است در ظلّ توجهات حضرت باریتعالی عنایت سومین اختر تابناک امامت در دنیا و شفاعت آن حضرت در آخرت شامل و نصیب همگی مان شود.

 

 


اسداله محسن زاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان