⏪در راستای ارتقای توان مهارتی و تخصصی شاغلین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و کمک به تثبیت اشتغال آنان تفاهمنامه همکاری فیمابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت کشت و صنعت مغان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان طبق این تفاهمنامه، دوره های مهارتی برای شاغلین در شرکت بر اساس استانداردهای شغل و شایستگی سازمان برگزار و در راستای استفاده از امکانات و ظرفیت های طرفین در تمامی زمینه های آموزشی و پژوهشی همکاری های فیمابین توسعه خواهد یافت. لازم به ذکر است که مرکز آموزش بین کارگاهی نیز در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ایجاد خواهد شد.

✅ در این مراسم که با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت، مدیرکل فنی و حرفه ای استان اردبیل و روسای فنی و حرفه ای منطقه برگزار شد، اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت، ضمن بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای سازمان گسترده ای است که در هر یک از خانواده ها عضوی از آنها به نحوی با این سازمان ارتباط دارد، با اظهار خرسندی از امضای تفاهمنامه فیمابین سازمان فنی و حرفه ای و شرکت کشت و صنعت مغان چنین گفت: امضای چنین تفاهمنامه هایی نوید یک همکاری ثمربخش را می دهد.


✅ محسن زاده با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت متنوعی برای اقتصادی کردن و افزایش راندمان تولیدات داریم و با ذکر این نکته که مجموع کل محصولات تولیدی شرکت 630 هزار تن می باشد، افزود: 31 درصد در تولید گندم، 41 درصد در تولید جو و 20 درصد در تولید کلزا و در مجموع در تولید غلات و دانه های روغنی نسبت به دوران مدیریت بخش خصوصی 30 درصد افزایش راندمان داریم و این روند در محصولات بهاره هم ادامه دارد.

✅ مدیرعامل شرکت در ادامه چنین گفت: با عقد تفاهمنامه با مراکز علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی خلا موجود در آموزش پرسنل پر می شود. سازمان فنی و حرفه ای و کشت و صنعت مغان هر کدام دارای ظرفیت هایی برای همکاری های متقابل داشته و دارند و مطمئناً عقد چنین تفاهمنامه هایی مفید می باشد.

✅ ارژنگ عزیزی، معاون استاندار اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی اعضای هیئت مدیره شرکت با بیان اینکه تنوع فعالیت های این بنگاه اقتصادی تنوع مهارت را می طلبد، اظهار داشت: زمینه و بستر مهارت های آموزشی در هولدینگ شرکت مغان زیاد بوده و ابتکار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در آموزش نیروهای فاقد مهارت و نیمه ماهر خروجی مثبتی برای کشت و صنعت مغان دارد.

✅ علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه کشت و صنعت مغان سرمایه ساز است، گفت: هر کس توفیق خدمت در این مجموعه بزرگ را داشته باشد، می تواند نگاه خودش را وسعت دهد و به مرور با کسب تجربیات مفید به فردی تاثیرگذار تبدیل شود. دوستانی که در گذشته در این شرکت نقش ایفا کرده اند، با شایستگی در مسیر تولید و بالندگی موثر بوده اند. این بنگاه اقتصادی یک میراث ارزشمند بوده و برای بسیاری از مردم جذاب و امیدزا می باشد. شرکت علاوه بر اینکه جهش دارد، بایستی به سمت تکنولوژی و دانش حرکت کند. نقش انسان آگاه به عنصر زمان در امنیت غذایی مهم است و باید در برش سند امنیت غذایی توجه بکنیم که جایگاه ما کجاست و در این مسیر به جریان تغییر، افراد دارای صلاحیت، نخبه، ماهر و دارای تحصیلات نیاز هست. خیلی ها آب و خاک دارند ولی ذوق، پشتوانه و قدرت خلاقانه ندارند.

✅ وی با ذکر این امر که آماده ایجاد و راه اندازی مرکز تخصصی ملّی مهارت آموزشی با گرایش کشاورزی در این دانشگاه بزرگ تولیدی هستیم، افزود: مربیان ما آمادگی دارند در کنار نقش آفرینان شما یاد بگیرند و یاد بدهند. در جهان امروز ارزش گذاری ها بر اساس صلاحیت های حرفه ای و توانمندی های شخص می باشد و این سازمان آماده هر گونه همکاری جهت ارتقای سطح مهارت های فردی اشخاص شاغل در شرکت کشت و صنعت مغان است.

✅ لازم به ذکر است میهمانان ضمن دیدار از قسمت های مختلف تولیدی شرکت بازدید بعمل آورده و از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شدند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان