⏪ در آستانه معرفی وزرای کابینه به مجلس شورای اسلامی سایت تابناک با راه اندازی سامانه نظرسنجی که تعداد 2 هزار نفر در آن شرکت کردند، اقدام به نظرسنجی در خصوص محبوب ترین چهره ها برای معاونت رئیس جمهور و وزارتخانه ها نمود و مخاطبین این رسانه با ورود به سامانه به پیشنهاد افراد مورد نظر خویش برای جایگاه مورد نظرشان پرداختند.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از جمله افرادی است که توسط کاربران برای وزارت جهاد کشاورزی مطرح شده است. پیش از این آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب اقدام به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان یاران رئیسی نمود که مردم با ورود به این سامانه می توانستند، چهره های مورد نظرشان را برای سمت های مختلف از این طریق پیشنهاد نمایند.

✅ لازم به ذکر است که مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب دوازدهم مرداد در حسینیه امام خمینی (ره) و سپس چهاردهم مرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و وزرای معرفی شده به مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نمایندگان مجلس نظر مثبت یا منفی خود را در قالب رای اعتماد به صورت جداگانه در خصوص هر کدام از افراد معرفی شده اعلام خواهند کرد.



✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان