⏪ جلسه ستاد برداشت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که جهت برنامه ریزی در خصوص حل مسائل و چالش های برداشت محصولات کشاورزی بصورت مداوم تشکیل می شود، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران عضو این ستاد برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه 5 مرداد ذرت سیلویی آماده برداشت خواهد بود، اظهار داشت: برداشت چغندر قند پائیزه در موعد زمانی مشخص به سرعت در حال انجام بوده و تا این لحظه بیش از ۱۸ هزار تن از این محصول برداشت شده است و با برنامه ریزی های انجام شده به همت همکاران زحمتکش تا دهم مرداد به اتمام خواهد رسید. وی با بیان اینکه 3 هزار تن کلش استحصالی شرکت، تحویل دامپروری شده است، افزود: دو هزار تن یونجه در مزارع در حال بسته بندی بوده و جهت استفاده دام ذخیره سازی می شود و در ادامه برای تامین ذخیره غذایی دام کاشت ذرت سیلویی ضروری بوده و جزو برنامه کاری می باشد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان مشکلات بوجود آمده از ناحیه کمبود برق در شرکت چنین گفت: با توجه به برخی مشکلاتی که در خصوص تامین برق بوجود آمد، این امر تا حدودی ما را در کارخانه های قند و رب در همزمان کاری با مشکل مواجه خواهد نمود و لازم است اقدامات جدی جهت رفع این مشکل در واحدهای نامبرده بعمل آید.

✅ وی با ذکر اینکه برای حمل و فروش کود حیوانی با تمام ظرفیت برنامه ریزی شود، در ادامه با تاکید براتخاذ تمهیدات لازم برای سال زراعی آتی افزود: با تلاش مجموعه همکاران علیرغم پاره ای مشکلات سال خوبی را در زمینه تولید داشتیم و برای تداوم افزایش راندمان خرید ادوات، ماشین آلات و نیازهای ضروری با بررسی انجام خواهد شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان