⏪ اسداله محسن زاده، مدیرعامل و قدیر پسندی معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از نمایشگاه بین المللی کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته و غرفه شرکت مغان که از 15 لغایت 18 تیر ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود، بازدید بعمل آوردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت، ضمن دیدار از غرفه کشت و صنعت مغان اظهار داشت: حضور در چنین نمایشگاه هایی به معرفی هر چه بهتر این بنگاه تولیدی در سایر استان ها، سراسر کشور و دیگر کشورهای جهان کمک شایانی کرده و امیدواریم با تداوم این برنامه ها شرکت مغان بتواند به برند ملّی و حتی بین المللی تبدیل شود و ما نیز بسیار مشتاقیم فعالیت ها و تولیدات خود را به بازارهای مصرف داخلی و بین المللی بشناسانیم.

✅ محسن زاده گفت: با توجه به تاکیدات نظام مبنی بر تولید و حمایت از آن که در رونق و توسعه اقتصادی موثر است، شرکت کشت و صنعت مغان با تمام توان در جهت افزایش راندمان محصولات تلاش کرده و امسال توانسته ایم در حوزه های مختلف به موفقیت های فراوانی دست بیابیم. وی با بیان اینکه صادرات به ارزآوری منجر می شود، در ادامه افزود: با تبدیل شدن شرکت به یک برند بین المللی امکان توسعه صادرات محصولات تولیدی شرکت فراهم خواهد شد.



✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان