سیف اله تیزرو، مدیرکل شیلات استان اردبیل به همراه معاونان با اسداله محسن زاده، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه تولید و پرورش گوشت قرمز از زمان ورود بنده به این بنگاه اقتصادی از دغدغه های اینجانب بوده است، افزود: برای انجام سرمایه گذاری در خصوص ایده های نو باید ابتدا مطالعات جامع و کامل انجام گرفته و با مشاورین دارای رتبه در این زمینه رایزنی صورت گیرد. در شرکت، زمین های زیادی اعم از زهدار و بایر وجود دارد که می توان آب را بصورت ثقلی به مکان مزبور، منتقل نمود که این امر از نقطه نظر فنی طرح را توجیه نماید. مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه چنین بیان کرد: تلاش می کنیم از تمام پتانسیل های موجود در شرکت برای تولید آبزیان استفاده کنیم.

✅ سیف اله تیزرو، مدیرکل شیلات استان اردبیل ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت، اظهار داشت: استعداد فراوانی در دشت مغان و مجموعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برای پرورش ماهیان خاویاری و شاهمیگوی آب شیرین موجود می باشد که آب و هوای مناسب، زمین فراوان و مجموعه کارشناسی فعال از عوامل موثری هست که زمینه را برای تولید گوشت سفید مهیا کرده است.

✅ شمس الدین احمدی، معاون تولید اداره کل شیلات استان اردبیل با اشاره به قابلیت های فراوان منطقه مغان برای پرورش ماهی اظهار داشت: سرمایه گذاری شرکت کشت و صنعت مغان در خصوص شیلات علاوه بر اشتغالزایی و سودآوری می تواند پایلوت مناسبی برای مردم و کشاورزان منطقه باشد و به ترویج این بخش در شهرستان پارساباد یاری رساند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان