⏪ یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به همراه معاونین و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده مدیرعامل شرکت در این دیدار با اشاره به پتانسیل های فوق العاده این بنگاه اقتصادی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت شرکت با توجه به اقدامات انجام یافته در مدت زمان اندک شروع بکار هیئت مدیره دولتی در مقایسه با قبل بهتر شده است و این امر در سایه تلاش شبانه روزی همکاران زحمتکش می باشد. وی با ذکر این نکته که در صورت عدم توجه به بعد فرهنگی و اجتماعی در این مجموعه بزرگ، انرژی ها به هدر خواهد رفت، افزود: در تبدیل وضعیت خانواده های شهدا و جانبازان و مزایای قانونی برای این اقشار از حداکثر ظرفیت قانونی در شرکت استفاده شده و می شود.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با ذکر این نکته که جذب نیروی جدید مجوزهای قانونی خاصی را طلب می نماید، در ادامه چنین بیان کرد: امنیت امروز ما مرهون جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند می باشد و ما از اجرای برنامه های فرهنگی من جمله برگزاری یادواره شهدای کارگری و بازدید جانبازان و خانواده های معظم شهدا از ظرفیت های شرکت، اعلام آمادگی می کنیم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت با اشاره به اینکه سخن گفتن از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در محضر نمادهای ایثارگری ریزه بردن به کرمان هست، اظهار داشت: با افتخار اعلام می کنم که تاریخ و فلسفه ایثار و شهادت باید بیان شود. چرا که اگر گفته نشود، ظلم به شهدا، امام شهدا، جهاد و ایثارگری خواهد بود. وی با بیان اینکه کار جهادی بر مبنای رضای خدا هست، افزود: تک تک عزیزانی که در هیئت مدیره؛ قبول مسئولیت کرده اند، در سایه کار جهادی تایید شخص حضرت آیت الله رئیسی، ائمه جمعه محترم، سپاه، نهادهای نظارتی و انقلابی را پشتوانه خود دارند. در حال حاضر انتقادهای فراوانی نسبت به ما در خصوص عدم اطلاع رسانی عملکردهایی است که انجام گرفته و می گیرد ولی ما معتقدیم، مشک آن است که خود ببوید.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با ذکر اینکه ادبیات حاکم بر این بنگاه اقتصادی ادبیات ولایی، فاخر و کار جهادی برای مقابله با تحریم های استکبار علیه جهان اسلام هست، در پایان گفت: یکی از دغدغه های ما در رابطه با مسائل فرهنگی و اجتماعی حمایت از برنامه هایی با گرایش ایثار و شهادت می باشد.

✅ یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اینکه با توجه به شناختی که از مدیرعامل محترم شرکت در زمینه اهمیت به مسائل ارزشی و شهدا هست، امیدواریم که خروجی چنین دیدارهایی همراه با خیر و برکت خواهد بود. وی با ذکر اینکه سازمانی به گستردگی کشت و صنعت مغان در تمام موضوعات من جمله در موضوع شهادت و ایثارگری دارای برنامه هست، افزود: تبدیل وضعیت خانواده های شهدا و جانبازان در طول چند ماه گذشته بخوبی انجام یافته و امیدواریم این کار در سایه حمایت های بیش از پیش مدیرعامل محترم تسریع بیابد.

✅ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در ادامه افزود: برگزاری یادواره شهدای کارگری شرکت، تکریم هر چه بیشتر از جامعه کارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران و کمک به جمع آوری زندگینامه و آثار شهدای پارساباد و نشر فرهنگ ایثار و شهادت مطمئنا به معنوی تر شدن هر چه بیشتر فضای جامعه یاری می رساند.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان