⏪ ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد بار دیگر حماسه ای بی نظیر آفرید.

ملت قهرمان ایران با لبیک به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های نظام نشان داده و پایه‌های جمهوریت نظام را در سایه فرامین اسلامی رهبر خود را مستحکم نمودند.

✅ مجموعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که در سایه تدبیر هوشمندانه حضرت آیت الله رئیسی به آغوش مردم مغان بازگشته است همگام با سایر نقاط کشور به خاطر خلق این حماسه ملی خدا را شاکر بوده است. بدینوسیله این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر فرزانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی ملت رشید ایران عزیز و توفیق خدمتگزاری برای منتخب ملت در کسب اکثریت آراء ملت عظیم الشأن ایران اسلامی را از خداوند منان خواستار است.

✅ امید است در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همراهی همه آحاد مردم در همراهی دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی، امید و رونق اقتصادی به جامعه بازگردانده شود و این مجموعه عظیم در این مسیر خطیر و در این جهاد تولید همه توان خود را به کار خواهد بست.

 

 


✍ مدیر عامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان