✅ امنیت غذایی برای هر کشوری از اهمیت والایی برخوردار بوده و در صورتیکه کشوری قادر به تامین امنیت غذایی اش نباشد، بالطبع وابسته خواهد بود. کشاورزی نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت هر جامعه ای ایفا کرده و یکی از عناصر مهم در پیدایش تمدن های بزرگ در طول تاریخ بشری بوده است. کشاورزی بعنوان یکی از محورهای بستر امنیت و سلامت غذایی است و از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

✅ شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از بنگاه های اقتصادی ملّی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با بخش های مختلف زراعت، دامپروری، باغبانی و صنایع جانبی وابسته به آن با مساعی شبانه روزی کارشناسان فنی، کارگران و کارکنان زحمتکش به نوبه خود در تولید محصولات برای خودکفایی بیش از پیش تلاش می نماید و امید است در تولید محصولات راهبردی به اهداف عالیه نظام با تحقق جهش تولید موجب ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات در این بخش اقتصادی و استراتژیک به قله های رفیع خودبسندگی نائل شود.

✅ اینجانب فرا رسیدن سالروز 27 خرداد روز جهاد کشاورزی و هفته جهاد کشاورزی را به همه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، تلاشگران عرصه کشاورزی بخصوص کارشناسان، کارگران و پرسنل زحمتکش شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک عرض می نمایم.

 

 


اسداله محسن زاده
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان