✅1-موضوع استعلام : شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ( سهامی عام) در نظر دارد : محصولات بادام و فندق ،وکانال 5(هلو وشلیل ) خود در سال 1400 را به صورت سردرختی بدون در نظر گرفتن تناژ طبق جدول فرم تعهد و پیشنهاد قیمت براساس شرایط و مشخصات مندرج در استعلام به فروش برساند :

توضیح اینکه : ملاک تعیین برنده ، بالاترین قیمت پیشنهادی برای هر بخش و محصولات مطابق تعهد پیشنهاد قیمت بادام و فندق ، وکانال 5 می باشد. وشرکت کنندگان می توانند به یک ، و یا هر دو محصول مشخص شده قیمت مشخص نمایند. بدیهی است بالاترین قیمت برای هر گروه بعنوان برنده تعیین خواهد شد.
توضیح اینکه سطوح قید شده در جدول بر حسب سطح مفید در نظر گرفته شده است.

2-نوع تضمین : فیش بانکی و یا چک در وجه شرکت کشت و صنعت مغان

✅3-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : 10% قیمت پیشنهادی

✅4-شرکت کنندگان می توانند نسبت به تحویل استعلام قیمت تا ساعت 14 روز شنبه مورخ 1400/03/08 به آدرس شهرک آیت اله غفاری مهمانسرای پایین اقدام نمایند .

✅5-متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره فروش و بازاریابی و یا با شماره تلفن 09149367421 تماس حاصل نمایند.

✅6-متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع فوق به امور باغبانی مراجعه و یا با شماره تلفن 04531853400 تماس حاصل نمایند.

✅7- از نظر شركت سهامي كشت و صنعت و دامپروري مغان اصل بر اين است كه شركت كننده ضمن بازدید و مشاهده کل باغات میوه و باآگاهی کامل از شرایط محیطی ، اقلیمی و سایر محدودیت ها و امکانات ومطالعه دقیق کلیه اوراق و شرایط عمومی و اختصاصی مورد مزایده پيشنهاد قيمت داده است بنابراين ادعای جهل و اشتباه در تطبیق آن با آنچه که مد نظرش بوده و یاهر گونه ادعا و اعتراض ديگري پس از تقديم پاكت حاوي پيشنهاد قيمت و اعلام نتيجه مردود ميباشد.

✅8- داوطلبان بايستي پيشنهادات خود را حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخه 1400/03/08 به اداره حراست شرکت و یا قبل از بازگشایی پاکتها به محل کمیسیون در مهمانسرای پایین شهرک تحويل نمايند.

 

 

✍روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان