✅ سوم خرداد هر سال یادآور حماسه غرورانگیزی است که می توان از آن بعنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران یاد نمود. تورق صفحات درخشان 33 روزه مقاومت آن هم با تجهیزات قلیل در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح در اوان تهاجم نیروهای بعثی در آغاز جنگ که هنوز نیروهای مسلح، انسجام بعد از انقلاب را نیافته بودند، خرمشهر را به نماد ایستادگی و اسوه مقاومت بدل نمود.

✅ آنگاه که فرزندان این آب و خاک؛ خرمشهر را پس از نوزده ماه اشغال با عملیات بیت المقدس به دامان ایران اسلامی بازگرداندند؛ طبل رسوایی صدام اشغالگر را نواخته و آغاز یک غروب غم انگیز را بر ابهت پوشالی دشمن متجاوز رقم زدند. آن سیلی تادیبی که در گوش بعثیون و حامیان شرقی و غربی اش نواخته شد، حامل پیام فوق العاده ای بود: این خاک، زیر چکمه های بیگانه، نخل ها و تاک ها و خوشه های گندم اش صفایی ندارد. ما برای حفظ دین، ناموس و شرف خویش؛ خون می دهیم ولی خاک نمی دهیم.

✅ اینجانب روز مقاومت، ایثار و پیروزی (سالروز آزادسازی خرمشهر) را گرامی داشته و به آحاد ملت همیشه در صحنه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و در مقابل شکوه خونبوسه های کیفناک شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سر تعظیم فرود می آورم.

 

 

 

 

اسداله محسن زاده
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان