✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان سید جمال سجادی پور مدیر عامل، علی اصغر محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی و هیئت همراه و همچنین مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از مجموعه شهرک های گلخانه ای استان شامل سامیان و پنج فاز شهرک گلخانه ای ۱۶۰۰ هکتاری پارسآباد مغان بازدید بعمل آوردند.


✅ در این بازدید سیدجمال سجادی پور مدیرعامل شهرک های کشاورزی ضمن تاکید بر تکمیل تمامی ظرفیت های گلخانه در پارساباد مغان اظهار داشت: روند احداث مجموعه گلخانه در این منطقه با سرعت بیشتری باید پیش برود و طبق قرارداد از تمامی واحدهای فعال حمایت شود و عزیزانی که جهت احداث گلخانه اقدامی نکرده و یا نیمه کاره رها کرده اند اخطار و در صورتی که تحرکی در امر سرمایه گذاری صورت نگرفت خلع ید و به دیگر تقاضاءکنندگان و سرمایه گذاران تحویل داده شود. وی اظهار داشت اگر فرآیند اهلیت سنجی و انتخاب سرمایه گذار با دقت صورت گیرد قطعا امر سرمایه گذاری با سرعت بهتری دنبال میشود. به جهت اینکه سرمایه گذاری در شهرکهای کشاورزی کاملاً اقتصادی و زودبازده می باشد.

✅ علی اصغر محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی گفت: وظیفه و ماموریت اصلی ما حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولید کنندگان است و شکل گیری زنجیره تولید جهت حمایت از صنایع غذایی کشور با وجود گلخانه های مدرن محقق می شود و مجموعه ما جهت بهبود بهره وری و تولید محصولات سالم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

✅ سجادی پور در پایان افزود: در چارچوب سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی احداث، توسعه و تکمیل زیرساخت‌شهرکها از اهم کارهای شهرک‌های کشاورزی است که برنامه جامع شناسایی، امکان سنجی، مطالعه، طراحی و اجرا ی شهرکها در قالب ۳۰۸ شهرک در سطح کشور در حال اجرا می باشد.

 

 

 



✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان